לאכזבת המעריצים: Five Nights at Freddy’s 6 בוטל במעמד ההכרזה

סדרת משחקי האימה המצליחה Five Nights at Freddy’s היתה אמורה לקבל כותר חדש, שישי במספר. במהלך החודש האחרון פיזר סקוט קות’ון (Scott Cawthon) רמזים אודות המשחק החדש. כשהגיע הזמן להכריז על המשחק באופן רשמי, סקוט ניצל את ההזדמנות להכריז כי הכותר אמנם היה בפיתוח, אך הוא כעת מבוטל ואינו עומד לצאת.

לדבריו, סקוט הכריח את עצמו לעבוד על המשחק החדש, נגד רצונו, מדי יום. לבסוף הוא הבין כי הוא לא מעוניין לסיים את המשחק. הקש ששבר את גב הגמל היה הנסיון לעמוד בציפיות של השחקנים, ולהתעלות בכל פעם על המשחק הקודם. בנוסף, סקוט הרגיש כי הוא לא מבלה מספיק זמן עם משפחתו ומזניח תחומים אחרים בחייו.

בחודש האחרון פיזרתי רמזים על משחק חדש, וזה נכון שעבדתי עליו. תקראו לו Five Nights at Freddy’s 6 אם תרצו. אבל אחרי שהכרחתי את עצמי לעבוד עליו יום אחרי יום, הבנתי משהו – אני פשוט לא רוצה לעבוד על זה יותר. עם כל שחרור של משחק, אני חושב שהציפיות נעשו גבוהות יותר לקראת המשחק הבא, ובצדק. כל משחק אמור להיות יותר טוב מהקודם! אבל הלחץ הזה מתחיל להצטבר, ואני חושש שהזנחתי דברים אחרים בחיי לטובת הנסיון לעמוד בציפיות הולכות ומתעצמות.

סקוט אינו מוכן לחשוף שום פרט לגבי המשחק עצמו. הוא גם ביקש מכל המעורבים במשחק, שעזרו בפיתוח בדרך זו או אחרת, לשמור על שתיקתם. אין ספק כי חובבי Five Nights at Freddy’s ירגישו מאוכזבים לשמע הידיעה, אולם אל ייאוש: סקוט לא פורש מפיתוח משחקים, וגם לא נוטש את סדרת האימה שיצר. למעשה, הוא מתכנן משחק במיוחד עבור מעריצי הסדרה, בסגנון פרויקט שכבר יצר בשם Foxy Fighters.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים