סוני חושפת טיזר לסרט מפגשים מהסוג השלישי

מפגשים מהסוג השלישי (תמונה: Sony)

חברת ההפקות של סוני (Sony) שחררה סרטון שנקרא “זה אומר משהו” (This Means Something). בסרטון מסופר שפקחי טיסה עוקבים אחרי אלפי טיסות ביום, אך אחת לכמה זמן הם נתקלים בתופעות שהם אינם יכולים להסביר. בסרטון מופיעה תצוגה מתוכנת פיקוח טיסות שקולטת עצם בלתי מזוהה. מדי פעם מופיעות תמונות שונות לרגע, ביניהן מספר תמונות של הר קטום. בסוף מופיע כתובת של אתר – WeAreStillNotAlone.com. הכתובת מופיעה על רקע מנגינה פשוטה אך מוכרת.

המנגינה ותמונת ההר הקטום מזוהים מיד כמרכיבים איקוניים של סרט המופת “מפגשים מהסוג השלישי” (Close Encounters of the Third Kinds). זהו סרט מדע בדיוני שנכתב ובוים על ידי סטיבן ספילברג (Steven Spielberg) ונחשב עד היום לאחד מהסרטים המשמעותיים ביותר בתקופתו, ולאחד מהסרטים שהובילו לשובו של ז’אנר המדע הבדיוני לקולנוע.

“מפגשים מהסוג השלישי” עוקב אחרי קבוצות שונות של אנשים ברחבי העולם שנחשפים לתופעות מוזרות, שהדרך היחידה להסביר אותן היא שהם פגשו חייזרים מזמרים. ההר הקטום מהסרטון שסוני פרסמה הוא מקום אליו האנשים שפגשו את החייזרים נמשכים, והמנגינה היא קטע מהניגון שלהם.

האתר אליו הסרטון מוביל נקרא Close Encounters, מה שמאשר סופית את הקשר בין הסרט לסרטון. האתר מציע לנו להשאיר לסוני כתובת אימייל, בשביל לקבל עדכונים נוספים על הופעות של עב”מים.

“מפגשים מהסוג השלישי” יחגוג 40 שנים ליציאתו בנובמבר הקרוב. לא ידוע אם סוני מתכננת אירועים לחגיגות העשור הרביעי של הסרט, אך סביר מאד שמדובר בסרט חדש לחלוטין שצפוי להחשף בקרוב. האם מדובר ברימייק או בסרט המשך? ניחוש מושכל אומר שקצת משניהם, כפי שנהוג לעשות בהוליווד לאחרונה.

עדכון: על פי דיווח של אתר Variety, הטיזר ששיחררה סוני נועד על מנת לקדם השקה מחודשת של הסרט המקורי בקולנוע למשך שבוע בחודש ספטמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים