שמועה: הטאבלט HTC Puccini יושק בקיץ השנה

חברת HTC יודעת לגנוב את ההצגה, לאחרונה עם מגוון הדלפות של מכשירים מעניינים. הבולט מכולם הוא ללא ספק טאבלט ה-HTC Puccini, שצפוי להגיע בגודל 10.1 אינץ’, אשר שמועות חדשות אודותיו גורסות כי ייצורו יחל ביוני והשקתו תהיה מיד אחרי – איזור יוני-יולי. המקור, אתר DigiTimes המספק כותרות רבות, טוען כי מסך המגע של ה-Puccini יהיה שילוב של קפסיטיבי ורזיסטיבי עם תמיכה ב”עט מגע” שיעבוד בחלקים מסויימים של הממשק והאפליקציות.

התיאור נשמע דומה מאוד לטכנולוגיה של N-Trig הישראלית המשולבת כבר היום בטאבלט ה-HTC Flyer, אך כאן אין שום קשר למסך רזיסטיבי. אנו מאמינים כי מדובר בטעות של המקור והחברה תעשה עדיין שימוש בטכנולוגייה של N-Trig, הדורשת שהעט יהיה אקטיבי ובעל קשר כלשהו למסך. לעומת זאת, שימוש במסך רזיסטיבי מונע את ההגבלה הזו, אבל השימוש עם האצבעות לא יהיה באותה רמה (אפילו שיש מסכים מסוג זה התומכים במולטי-טאץ’).

פרטים טכניים נוספים אודות המכשיר לא נחשפו, אבל כרגע אנו יודעים על שילוב של פלטפורמת ה-Snapdragon MSM8660 בעלת מעבד כפול ליבה 1.5Ghz ב-HTC Puccini, אשר על גביה תרוץ מערכת ההפעלה אנדרואיד 3.0.1. פרטים נוספים בטח יחשפו בקרוב, אנחנו נהיה כאן לעדכן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים