שמועה: iOS 5 לא תגיע לאייפון 3GS

על פי שמועות שרצות כעת ברשת בזכות ציוץ של אלדר מורטזין, שמביא בדרך כלל ידיעות מהימנות על מכשירי נוקיה – ייתכן מאד ש-iOS 5, מערכת ההפעלה לניידים מבית אפל, לא תתמוך בדור ה-3GS או שלא תתמוך באופן מלא, כפי שקורה עם מערכת ההפעלה iOS 4.x אשר לא נתמכת באופן מלא במכשיר האייפון 3G ובמכשיר האייפוד 2G (ללא אפשרות לרקעים, לריבוי משימות וכו’).

כידוע, בחודש הבא ימלאו שנתיים לדגם ה-3GS, מה שיהפוך אותו ל”מיושן” עוד יותר ממה שהוא כעת, וייתכן שהחומרה שלו לא חזקה מספיק להפעלת חלקים קריטיים להפעלתה של המערכת. כמובן, יכול להיות שבסך הכל מדובר בתרגיל שיווקי שיגרום למחזיקים במכשיר “ישן” להרגיש מיושנים וידגיש את הצורך ברכישת מכשיר חדש (מנסיון כבעל מכשיר אייפוד טאץ’ מהדור השני, זה לא ממש נעים שעדכונים כבר לא מגיעים למכשיר שלך).

עם זאת, חשוב לזכור שאלו רק שמועות, כך שעד שהאמת לא תצא לאור (בתחילת יוני, WWDC) – לא ניתן לקבוע דבר, אז הישארו מעודכנים!


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים