הוכרז: Samsung Galaxy J5 Pro – עם 2GB RAM ו-32GB אחסון

Samsung Galaxy J5 Pro Samsung Galaxy J5 Pro

במהלך החודש שעבר לקחה לעצמה את הבמה יצרנית הסמארטפונים הגדולה ביותר בעולם, סמסונג, וחשפה חמישה מכשירים חדשים תחת סדרת Galaxy J 2017, הדור הבא למותג מכשירי השוק הבינוני-נמוך בייצורה. כעת, ענקית הטכנולוגיה מקוריאה מרחיבה סדרה זו פעם נוספת ומציגה לשורותיה חבר חדש, ה-Samsung Galaxy J5 Pro.

הסמארטפון החדש של סמסונג מציע למשתמשיו מבנה מתכת מלא הזהה לחלוטין לזה של דגם הגלקסי J7 2017. בגבו נמצא פסי אנטנה מעוצבים המתמזגים באופן ייחודי למדי אל מסגרתו. מסגרת המתכת של המכשיר תכיל שלושה כפתורים – 2 לוויסות הווליום וכפתור נוסף עבור כיבוי/נעילה.

Samsung Galaxy J5 Pro
Samsung Galaxy J5 Pro

מסגרתו מתאגדת אל זכוכית 2.5D העוטפת את חלקו הקדמי, שם נמצא מסך בגודל 5.2 אינץ’ וברזולוציית 720p HD, כמו גם צמד כפתורי מגע קפסטיביים וכפתור בית פיזי המשמש גם כחיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע. מתחת למכסה המנוע כולל זה מערכת שבבים מסוג Exynos 7870 בעלת 8 ליבות עיבוד בתדר מירבי של 1.6GHz, לצד המאיץ הגרפי Mali-T830.

עוד מציע הגלקסי J5 פרו 2GB RAM, זיכרון אחסון בנפח כולל של 32 גיגה-בייט, חיישן צילום ראשי ברזולוציית 13 מגה פיקסל, מצלמת סלפי קדמית עם חיישן ברזולוציית 13 מגה פיקסל ופלאש LED צמוד וכן סוללה בלתי ניתנת לשליפה בקיבולת 3,000mAh. מערכת ההפעלה שתרוץ על גבי המכשיר היא אנדרואיד 7.0 נוגט, עליה יוטמע ממשק המשתמש העצמאי של סמסונג.

כפי שניתן להסיק ממפרטו ועיצובו, ה-Galaxy J5 Pro למעשה מהווה וריאציה משודרגת עבור סמארטפון הגלקסי J5 2017, זאת בדומה לדגם ה-J7 פרו שנחשף לצד ה-J7 2017 בחודש שעבר. בהתאם לכך, ייתכן מאוד כי בקרוב נראה גרסה דומה גם עבור דגם השוק הנמוך בסדרה, הגלקסי J3 2017.

את ה-Samsung Galaxy J5 Pro מתמחרת החברה ב-9,990 בהט תילאנדי, הם שווי ערך לכ-1,040 שקלים לפי שער ההמרה הנוכחי. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים