האם N8 של נוקיה מכיל שבב NFC רדום?

עדכון התוכנה Anna לו ממתינים בדריכות משתמשי סימביאן רבים, צפוי להגיע לטענתה של חברת נוקיה “בקרוב”, יחד עם מכשירי ה-E6 וה-X7 שהוכרזו באופן רשמי ממש לא מזמן. למרות ההשערות שהדבר ייקח לפחות עוד כמה חודשים, ייתכן שהגעתו של העדכון צפויה להגיע ממש תוך ימים עד שבועות ספורים, וזאת בעקבות וידאו שהעלתה נוקיה ליוטיוב, בו מוסבר למחזיקי מכשירי סימביאן 3 כיצד עליהם לבצע את העדכון.

עוד בוידאו, מוסבר על התכונות החדשות שמביא עמו העדכון – כמו האייקונים החדשים, שיפור הביצועים, שיפור חיי הסוללה (עד כמה שאפשר בהתחשב בכך שאת החומרה כבר לא ניתן לשנות), הדפדפן החדש, מקלדת ה-QWERTY האנכית ועוד. כמה רגעים בודדים לאחר שהועלה לרשת, הוסר הוידאו ולא ניתנה עוד גישה אליו, אך גולשים זריזים מהאתר Symbiantweet.com הצליחו ללכוד מספר תמונות מסך מתוכו.

בסופו של קטע הוידאו, טוענת נוקיה ל”התאמה קלה של אוזניות באמצעות NFC“, כשלצד הכיתוב מופיע לא אחר ממכשיר ה-Nokia N8, שבו לא היה ידוע כלל על הימצאותו של שבב שכזה, בניגוד ל-Nokia C7. בהתחשב בכך שלכל מכשירי סימביאן 3 שראינו עד כה ישנו מפרט זהה, יכול מאד להיות כי כל יתר המכשירים בעלי מערכת ההפעלה המשודרגת יתמכו בפונקציות ה-NFC. מעניין…

עדכון (18:35): הנה קטע הוידאו (1 מתוך 5) ישירות מפרופיל היוטיוב של נוקיה, שבחרה להציגו לעת עתה רק למחזיקי הקישור (תודה למנשה אלמוג מהפייסבוק)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים