שובר קופות: ספיידרמן השיבה הביתה פותח עם מעל רבע מיליארד דולר

מתוך ספיידרמן: השיבה הביתה (תמונה באדיבות פורום פילם) מתוך ספיידרמן: השיבה הביתה (תמונה באדיבות פורום פילם)

בתום סוף השבוע האחרון, גרף “ספיידרמן: השיבה הביתה” (Spider-Man: Homecoming) סכום של 117 מיליון דולר בקופות בארצות הברית. זוהי הפתיחה המקומית השלישית בגודלה השנה, אחרי “היפה והחיה” (170 מיליון) ו-“שומרי הגלקסיה חלק 2” (146.5 מיליון).

“השיבה הביתה” הוא גם סרט הספיידרמן עם הפתיחה השניה בגודלה אי פעם, כאשר היחידי שהתעלה עליו בארצות הברית הוא “ספיידרמן” המקורי של סאם ריימי מ-2002. זו הפתיחה הגדולה ביותר לסרט סולו ראשון של דמות ביקום הקולנועי של מארוול, עוקפת את 98.6 המיליון המקומיים שהכניס “איירון מן” כשפתח ב-2008.

מחוץ לארצות הברית “השיבה הביתה” הגיע כבר לכ-60% מהשווקים בהם הוא צפוי להופיע, וגרף 140 מיליון דולר נוספים, עם פתיחה כוללת של 257 מיליון דולר בקופות. זה כולל 25.8 מיליון מדרום קוריאה, 12 מיליון ממקסיקו, 11.8 מיליון מהממלכה המאוחדת, 9.1 מיליון מברזיל, 7.8 מיליון מרוסיה, 7.6 מיליון מאוסטרליה, 6.5 מיליון מהודו ו-3.1 מיליון מאיטליה. צרפת, גרמניה, ספרד ויפן עוד לא הצטרפו לנשף, כמו גם סין, המכניסה הגדולה לסרטי פעולה עשירים באפקטים.

“ספיידרמן: השיבה הביתה” עמד בראש מצעדי המכירות בסוף השבוע הזה בארצות הברית, כשמיד אחריו נמצאים “גנוב על העולם” (Despicable Me 3) ו”בייבי דרייבר” (Baby Driver), שניהם בסוף השבוע השני שלהם. במקום הרביעי נמצא “וונדר וומן” (Wonder Woman), שהכניס 10.1 מיליון נוספים במגרש הביתי ועומד כעת על 370 מיליון דולר בארצות הברית, מה שהופך אותו לסרט גיבורי העל העשירי בגודל הכנסותיו אי פעם בארצות הברית. גלובאלית “וונדר וומן” עומד כרגע על 745 מיליון דולר.

בשבוע הבא התחרות על תשומת-לב הקהל רק תגבר, כאשר “כוכב הקופים: המלחמה” (War for the Planet of the Apes) יצא לקולנוע.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים