אתם בחרתם: Samsung Galaxy S8 הוא מכשיר הדגל המוביל במחצית הראשונה של 2017

Samsung Galaxy S8 Plus (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Samsung Galaxy S8 Plus (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

ביום חמישי האחרון העלינו סיכום של מכשירי הדגל המובילים שהוכרזו עד כה בשנת 2017 ונתנו לכם לבחור אילו מהדגמים הוא שהוביל לדעתכם את שוק הסמארטפונים במחצית הראשונה של השנה. מעל 2,500 מצביעים בסקר בחרו באופן חד משמעי בדגמי סדרת ה-Galaxy S8 כמכשירים שלדעתם היו המובילים עד כה השנה, כאשר 50% מהקולות ניתנו לסדרת הדגל של סמסונג. סדרת הדגל החדשה של החברה הייתה לראשונה שלה עם צג ה-Infinity Display בעל יחס מסך-גוף גבוה במיוחד הודות לצמצום משמעותי בשוליים הסובבים אותו.

את המקום השני בהצבעות תפס הסמארטפון הטרי OnePlus 5, שהוצג לראשונה רק לקראת סוף חודש יוני והודות למפרט מרשים ומחיר הנמוך מזה לו אנו רגילים לראות במכשירי דגל של החברות המובילות, קיבל 14% מהקולות והוביל רק במעט על פני ה-G6 של LG, שתפס את המקום השלישי בסקר עם 13% מהקולות. מסך ה-Full Vision Display של LG ככל הנראה הרשים אתכם פחות מהמסך התואם של סמסונג וכן מהמסך הסטנדרטי של ה-OnePlus 5, כך שנראה שמסך זה לא הכל.

את המקום הרביעי תפס מכשיר הדגל Xiaomi Mi6, לזה אנו עדיין ממתינים שיעשה עליה רשמית לישראל דרך היבואן הרשמי (מקווים שאתם קוראים את זה, המילטון). המכשיר זכה ל-8% מהקולות ועקף את ה-Xperia XZ Premium של סוני בעל מסך ה-4K HDR, שהגיע למקום החמישי עם 7% מהקולות. את המקום האחרון חלקו סדרת ה-Huawei P10 ומכשיר ה-HTC U11 עם 4% מהקולות.

סיכום סקר סמארטפונים למחצית 2017

 

לא מסכימים עם הבחירה? ספרו לנו על כך בתגובות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים