שרליז ת’רון מבצעת את הפעלולים בעצמה בסרט בלונדינית אטומית

שרליז ת'רון, בלונדינית אטומית (מקור: אולפני יוניברסל) שרליז ת’רון, בלונדינית אטומית (מקור: אולפני יוניברסל)

“בלונדינית אטומית” (Atomic Blonde) בכיכובה של שרליז ת’רון (Charlize Theron) יעלה למסכים בארצות הברית בעוד כמה שבועות, ולקראת יציאתו אולפני יוניברסל שחררו סדרה של סרטונים.

ראשית, ישנם סרטונים בארבעה “פרקים”, כאשר כל אחד מרחיב משהו שכבר ראינו בטריילר הראשי. הם כולם נקראים על שם השירים שמתנגנים בהם: Father Figure, The Politics of Dancing, Major Tom ו-Blue Monday. בקטעים אלה אנו רואים את יחסיה של לוריין, גיבורת הסרט אותה מגלמת ת’רון, עם דמויותיהם של ג’יימס מקאבוי (James McAvoy) וסופיה בוטלה (Sofia Boutella).

בנוסף יוניברסל שחררה סרטון שנקרא “נלחמת כמו ילדה” (Fight Like a Girl), שמספר על האימונים של ת’רון לקראת הסרט. ת’רון מוצגת כשחקנית שעושה את הפעלולים של עצמה, דבר יוצא דופן כשלעצמו.

תחילה תכנן דיוויד ליטץ’ (David Leitch), במאי הסרט, לצלם סצנות אקשן בשוטים קצרים עם הרבה קאטים. לאחר שהתברר שת’רון מיומנת מאד ומסוגלת לשרשר כעשרים מהלכים בלי בעיה, כל הכוריאוגרפיה השתנתה למהלכים מורכבים יותר ושוטים ארוכים יותר, ובטיזרים אנו רואים אקשן מהיר וקצבי, בעל מהירות וזרימה שלא היו מביישות את ג’ון וויק.

ליטץ’ התחיל את דרכו כפעלולן, התקדם לתפקיד כוריאוגרף, סייע בבימוי של “ג’ון וויק” הראשון וכעת מביים את “בלונדינית אטומית” ו”דדפול 2“. “בלונדינית אטומית” מבוסס על נובלה גרפית בשם “העיר הקרה ביותר” (The Coldest City), ומתרחש בברלין הסובייטית של שנות ה-80, בזמן המלחמה הקרה. הוא יעלה למסכים ב-27 ליולי.

צפו בטיזרים:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים