LG שולחת הזמנות לאירוע שתערוך ב-31 באוגוסט, תכריז על LG V30

לוגו LG (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

ענקית המובייל והטכנולוגיה הדרום קוריאנית, LG אלקטרוניקס, החלה במשלוח הזמנות לקראת אירוע ההכרזה אותו תערוך ב-31 באוגוסט, יום שלישי, כ-24 שעות לפני פתיחתה הרשמית של תערוכת הטכנולוגיה IFA 2017 בברלין, ובמרכזו היא צפויה לחשוף את ספינת הפרימיום הבאה לסדרת V, היא ה-LG V30.

ההזמנה לאירוע ההכרזה על ה-LG V30
ההזמנה לאירוע ההכרזה על ה-LG V30

בהזמנה אותה החלה היצרנית להפיץ במהלך הלילה (מוצגת מטה), לא אישרה LG באופן רשמי וסופי כי תכריז על ה-V30, אך אין בפנינו כל צל של ספק שזו תוכניתה. ראשית, כל ההדלפות, השמועות והדיווחים הקודמים העידו כי ספינת הדגל אכן תוכרז במועד המצויין מעלה. אם לא די בכך, רזולוציית ההזמנה שנשלחה עומדת על 2880X1440 פיקסלים (Quad HD Plus אם תרצו) – זו הרזולוציה המגיעה עם מכשיר הדגל G6 וצפויה להגיע גם עם ה-LG V30 ולספק לזה יחס צפייה של 18:9, בהמשך למגמה הגוברת בשוק המובייל.

LG V30, על פי כל הידוע לנו עד כה, צפוי להביא למשתמשיו קווי עיצוב הדומים לאלו של ה-G6, בעודו מציע מסגרת אלומיניום המתאחדת משני צידיה אל יריעות זכוכית, כאשר בגב המכשיר ימוקמו קורא טביעות אצבע וכן מערך צילום כפול בעל שני חיישנים נפרדים, פלאש LED ופוקוס לייזר אוטומטי.

בחלקו הקדמי, העטוף זכוכית גם כן, נמצא צג נטול שוליים מסוג OLED בגודל 6.2 אינץ’. המסך המשני שהגיע עם קודמיו לסדרה צפוי להגיע כחלק מן הצג הראשי שיפורד תוכנתית מיתר הממשק. מימדי המכשיר יהיו צנועים ביותר ויעמדו על 151.4 מ”מ אורך, 75.2 מ”מ רוחב ו-7.4 מ”מ עובי.

מתכת למכסה המנוע, צפוי מפרטו הטכני של ה-V30 לשלב את מערכת השבבים Snapdragon 835 יחד עם 4 או 6 גיגה-בייט RAM, רכיב אחסון פנימי בסך 32, 64 או 128 גיגה-בייט, סוללה שאינה ניתנת לשליפה בקיבולת שאינה ידועה, עמידות במים ואבק תחת תקן IP68, שבב עיבוד אודיו מסוג Quad DAC ותמיכה בטעינה אלחוטית. מערכת ההפעלה שתרוץ על גבי המכשיר, אם תפעל היצרנית בדומה לפעילותה בשנה שעברה, עשויה להיות אנדרואיד 8.0.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים