וואטסאפ מוסיפה תמיכה בשליחת כל סוגי הקבצים

מונה התראות מאפליקציית וואטסאפ במכשיר אנדרואיד צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

בעדכון האחרון אותו החלה וואטסאפ (WhatsApp) להפיץ אתמול (ה’, 13.7), הוסיפה אפליקציית הצ’אט והשיחות הפופולרית אפשרות לשליחת כל סוגי הקבצים בין המשתמשים. הפונקציה כבר זמינה מזה זמן מה למשתמשי גרסת הבטא של האפליקציה, אך כעת עושה דרכה לכלל המשתמשים בה על גבי מכשירים עם מערכת ההפעלה אנדרואיד.

אפשרות שליחת הקבצים דרך וואטסאפ נחשפה לראשונה עוד לפני למעלה משנה, אולם באותה עת ניתן היה להעביר מסמכים בלבד, זאת לצד תמונות וקטעי וידאו. כעת יוכלו המשתמשים באפליקציה להעביר ביניהם מגוון רחב של קבצים, כך שכל החפץ בכך יוכל להעביר בין החברים שירים בפורמט MP3, קובצי ZIP או RAR ואפילו קבצי APK להתקנת אפליקציות מחוץ לכותלי החנות של גוגל. בשלב זה לא ברור האם בוואטסאפ יסרקו את הקבצים לזיהוי נוזקות או וירוסים שונים לפני העברתם לנמענים.

בנוסף לעדכון הנוגע לשליחת קבצים, מעדכנת וואטסאפ בגרסה האחרונה גם את אפשרות שיתוף התמונות והוידאו דרך תצוגת המצלמה באפליקציה. כעת ניתן לראות סליל תמונות ווידאו היישר מהגלריה במכשיר בתוך תצוגת המצלמה בוואטסאפ, ולבחור במהירות תמונות או וידאו לשיתוף מהיר. תכונה נוספת שמקבלת עדכון היא היכולת להדגשת טקסטים בשיחה בדרכים שונות, זו תתאפשר כעת על-ידי לחיצה על המילה או המילים המבוקשות ובחירת אפשרות להדגשה, העברת קו דרך המילה ועוד.

מוקדם יותר השנה הוסיפה וואטסאפ מספר תכונות נוספות לאפליקציה, בהן מנגנון אימות דו-שלבי להגברת האבטחה לחשבונות המשתמשים, סטטוסים שנמחקים תוך 24 שעות, אפשרויות לחיפוש קובצי GIF ועוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים