הקונסולה הבאה של אטארי ממשיכה להיחשף

AtariBox (תמונה: Atari / TheVerge.com) AtariBox (תמונה: Atari / TheVerge.com)

לפני כחודש אטארי נתנה לנו טיזר שהציג קונסולה חדשה ומסתורית בשם AtariBox. רבים סברו שמדובר בקונסולה דוגמת ה- NES Mini וה-SNES Mini , רק עם משחקי אטארי 2600 (Atari VCS). אחד הרמזים לכך הייתה טקסטורת העץ יוצאת הדופן שהייתה גם חלק מהקונסולה המקורית.

כעת מסתבר שהניחושים היו נכונים, ומדובר בקונסולה, שלפחות מבחינה חיצונית, נראית כמו גרסה מודרנית יותר של הקונסולה הקלאסית. למעשה, לפי התמונות שחשפה החברה, קיימות שתי גרסאות שונות, אחת עם טקסטורת העץ הנ”ל ואחת מטאלית יותר. בגרסה הקלאסית יש אפילו נורות לבנות שכנראה נועדו להזכיר את המראה של המתגים המקוריים שבעזרתם היה אפשר לעבור בין מצבי משחק שונים.

AtariBox (תמונה: Atari / TheVerge.com)
AtariBox (תמונה: Atari / TheVerge.com)

 

מעבר לכך, אטארי חשפה עוד כמה פרטים טכניים: לקונסולה יהיה חריץ להרחבת זיכרון מסוג SD, חיבור HDMI ולא פחות מארבע יציאות USB. מבחינת החזון לקונסולה, אטארי ציינה כי מדובר ב-“משהו חדש הנאמן למורשת שלנו, אך פונה לקהלים ישנים וחדשים”. היא גם הבטיחה לטפטף פרטים נוספים בהתאם לתגובות ולציפיות של הקהילה.

אטארי גם ציינה את הרצון שלה להביא גם “תוכן עכשווי”. למה הכוונה? ייתכן שתשתמש במותגים הנמצאים ברשותה כגון Rollercoaster Tycoon, או תאפשר להפוך את הקונסולה למרכז מדיה גם למי שאין ברשותו טלוויזיה חכמה (אחרת קשה להבין מדוע ישנן כל כך הרבה יציאות וכרטיס הרחבה).

AtariBox (תמונה: Atari / TheVerge.com)
AtariBox (תמונה: Atari / TheVerge.com)

מעניין לציין שזו לא הפעם הראשונה בה מופיעה קונסולת רטרו של אטארי בשוק, ובעבר היה ניתן לרכוש בקרים מסוג Plug & Play בצורת הג’ויסטיק הישן והמוכר שהתחבר לטלוויזיה בעזרת חיבור RCA סטנדרטי (“בננות”) והציג כעשרה משחקים קלאסיים כגון פונג ואסטרואידס. למרבה המזל, הפעם נראה שלא יהיה צורך בסוללות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים