טריילר ראשון לסרט המסור החדש – ג’יגסו

ג’יגסו (תמונה: Lionsgate)

אולפני Lionsgate שחררו טריילר ראשון לסרט החדש בסדרת “המסור” (The Saw). הסרט, שנקרא “ג’יגסו” (Jigsaw), על שם הרוצח מהסדרה המקורית, איננו חידוש או ריבוט. מדובר בסרט המשך לכל דבר.

הסרט החדש מכיר בכך שג’ון קריימר, הידוע בכינוי ג’יגסו, מת לפני כעשר שנים. אף על פי כן, גופות חדשות שמופיעות ברחבי העיר מצביעות כולן על שיטת הפעולה של ג’יגסו. לא רק זה, אלא שישנם סימנים נוספים שמראים שלא מדובר ברוצח חדש שמנסה לחקות את קריימר, אלא בקריימר עצמו.

טובין בל (Tobin Bell), השחקן ששיחק את קריימר בסדרה המקורית, חוזר שוב לגלם את הרוצח. האם ג’יגסו אכן חי, או שמא המורשת שלו כה חזקה, שהוא ממשיך לרצוח אנשים גם אחרי מותו? שאלות אלה ייענו ודאי בסרט עצמו.

בטריילר אנחנו רואים את המשטרה חוקרת את מקרי הרצח, כשבמקביל אנו רואים קבוצה של קורבנות במיטב המסורת של ג’יגסו – אנשים שלכודים ביחד בתוך סדרה של מלכודות אכזריות. כל מלכודת היא חידה, שכדי לפתור אותה על הקורבנות לבצע דברים מסוכנים לעצמם ואחד לשני, ולעתים אף להקריב זה את זה או חלקים מעצמם.

קורבנותיו של ג’יגסו היו אנשים שחיו חיים טובים משהגיע להם בעיניו – אנשים שלא ידעו להעריך את מה שיש להם, ואנשים שפגעו באנשים אחרים. מטרתו היא ללמד אותם לקח, ולהעביר אותם מסכת יסורים כדי שילמדו להעריך את חייהם, לפני שיאבדו אותם. הטריילר החדש מראה שבין אם זה חקיין של ג’יגסו או קריימר עצמו, מניעיו לא השתנו.

“ג’יגסו” צפוי לעלות למסכים בארצות הברית ב-27 באוקטובר הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים