צפו בטריילר ל-Bright, סרט פנטזיה מודרנית בכיכובו של וויל סמית’

מתוך Bright (צילום: Scott Garfield, תמונה באדיבות נטפליקס)

רשת נטפליקס הציגה במהלך כנס קומיק קון טריילר ל-Bright, סרט חדש בכיכובו של וויל סמית’ (Will Smith). הסרט הוא הפקה מקורית של נטפליקס, ויהיה זמין אך ורק בשירות הצפיה הישירה. Bright הוא סרט שוטרים רגיל למראה, למעט הבדל אחד מאד משמעותי – בעולם של Bright יצורי קסם קיימים, וחיים לצד בני האדם. אורקים, אלפים, ויותר ושאר יצורים קסומים הם פשוט חלק מהעולם, עולם שתושביו למדו לחיות בדו-קיום מסוים.

גיבור הסרט הוא דאריל וורד, שוטר אותו מגלם וויל סמית’. הוא חובר לשותפו החדש, אורק בשם ניק אותו משחק ג’ואל אדג’רטון (Joel Edgerton) מ”לוחם”. בזמן שהם מבצעים את עבודתם נאמנה כשוטרים, וורד וניק נתקלים בכלי נשק קסום ועצמתי – שרביט קסמים שמגשים משאלות. הם מבינים מיד כמה הנשק מסוכן, אך רק לאחר שאחרים כבר שמעו עליו. השרביט הנחשק מושך אליו גורמים עוינים שונים בלוס אנג’לס הקסומה ומצית מלחמת כנופיות וגזע ביניהם.

מתוך Bright (צילום: Matt Kennedy, תמונה באדיבות נטפליקס)
מתוך Bright (צילום: Matt Kennedy, תמונה באדיבות נטפליקס)

מלבד סמית’ ואדג’רטון, בסרט ישחקו נומי רפאס (Noomi Rapace) מ”פרומיתאוס”, בראד וויליאם הנקה (Brad William Henke) מ”כתום זה השחור החדש”, אייק ברינהולץ (Ike Barinholz) מ”יחידת המתאבדים” ו”מינדי”, ברנדון לרקוונטה (Brandon Larracuente) מ”13 סיבות”, אנדראה נוודו (Andrea Navedo) מ”ג’יין הבתולה”, אלכס מרז (Alex Meraz) מסרטי “דמדומים”, מאט גראלד (Matt Gerald) מ”דרדוויל” ועוד.

את Bright מביים דייויד אייר (David Ayer), במאי “זעם” ו”יחידת המתאבדים”. הסרט צפוי להיות זמין בשירות הצפיה הישירה של נטפליקס ב-22 בדצמבר הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים