מיני-סדרה חדשה של סטארגייט תחנוך שירות מקוון חדש למעריצי הסדרה

סטארגייט: מקורות (תמונה: MGM)

במהלך כנס קומיק קון חגגה “סטארגייט” (Stargate) עשרים שנה לעלייתה לשידור של הסדרה הראשונה, “סטארגייט SG-1”. בתוך החגיגות הוכרזה מיני-סדרה חדשה במשפחת סדרות “סטארגייט”. הסדרה תקרא “מקורות” (Origins), ותעקוב אחרי קת’רין לנגפורד, בתו של הארכיאולוג פול לנגפורד, שגילה את הסטארגייט הראשון במצריים.

הסדרה תהייה זמינה באופן דיגיטלי בלבד, ותושק יחד עם שירות צפיה חדש שמוקדש כולו לסטארגייט, הנקרא “מפקדת סטארגייט” (Stargate Command). “רצינו לחזור לפרנצ’ייס של ‘סטארגייט’, וליצור סיפור חדש שמכבד את המיתוס המקורי ונותן למעריצים הנאמנים עוד הרפתקה ומסותרין“, אמר קווין קונרוי, נשיא התחום הדיגיטלי ב-MGM. “אנו רואים ב’מקורות סטארגייט’ הוקרת תודה למעריצים ששמרו על רוח הסדרה לאורך כמעט 25 שנים“.

מפקדת סטארגייט תשלב אלמנטים חינמיים ואלמנטים בתשלום. היא צפויה להיות מאגר המידע הגדול והנרחב ביותר על “סטארגייט”. כרגע לא נחשף בדיוק מה יהיה בה, והאם תכלול את כל סדרות “סטארגייט” שיצאו, אך מידע חדש צפוי להחשף בקרוב. ידוע שהיא תכלול גם קטעי מאחורי הקלעים של “מקורות”, וסביר להניח שיהיו תכני בונוס גם לסדרות אחרות שיגיעו למפקדה. הפרנצ’ייז של סטארגייט צבר 380 פרקים ובין קרוב ל-20 עונות מחולקות לכמה סדרות שונות, כך שלא חסר למפקדה תוכן להציג, בהנחה והכל יגיע לשם בשלב כזה או אחר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים