שמועה: מערכת השבבים Snapdragon 836 תגיע עם סדרת מכשירי הדגל Google Pixel 2

תמונת הדמיה Google Pixel 2 XL (מקור: Android Police) תמונת הדמיה Google Pixel 2 XL (מקור: Android Police)

בחודשים הקרובים צפויה ענקית הטכנולוגיה האמריקאית, גוגל, להכריז על שני מכשירים עבור הדור השני לסדרת מכשירי הפרימיום בייצורה, הם ה-Google Pixel 2 ו-Pixel 2 XL. לאחר שתמונות ההדמייה הראשונות של הדגם הגדול מן השניים כבר מצאו דרכן אל הרשת וכך גם פרטים בעניין חלק ניכר מהמפרט הטכני של זוג הסמארטפונים, שמועה חדשה מעידה כי פלטפורמת העיבוד שתפעם בלב מכשירי הסדרה תהא Qualcomm Snapdragon 836.

על ה-Snapdragon 836 קוואלקום לא הכריזה עד עתה וכלל לא ידוע באופן רשמי האם בכוונתה לבצע זאת, אך נראה כי הדבר אינו מפריע לשמועות בדבר המכשירים שינועו בעזרתה לצוץ ברשת. על פי הפרטים שעולים בשמועה, מכשירי ה-Google Pixel 2 ו-Pixel XL 2 יכילו את שבב העיבוד החדש, שיהווה לעוצמתי ביותר מבית קוואלקום במועד הכרזתו. במקרה שהדברים אכן יתבררו כנכונים, לא יהיה הדבר שנוי במחלוקת, שכן גם בשנה שעברה ביצעה גוגל שימוש בשבב ה-Snapdragon 821 עבור סדרת פיקסל, זאת זמן לא רב לאחר חשיפתו הרשמית.

ה-Snapdragon 821 הציגה ביצועים מעט גבוהים יותר מאלו שסיפקה קודמתה, Snapdragon 820. ואם הדבר מעיד גם על ה-Snapdragon 836, הרי שפלטפורמה זו צפויה להציג את אותן 8 ליבות Kyro שקוואלקום הציגה עם ה-Snapdragon 835, אך בתדרים גבוהים יותר ובביצועים תואמים.

עוד עולה מתוך השמועה החדשה כי גוגל לא תהא היחידה שתבחר לבצע שימוש ב-Snapdragon 836 עבור מכשירי הדגל הבאים שלה לשנה הקלנדרית הנוכחית. לטענת השמועה, השבב העוצמתי יגיע גם עם מכשירי הדגל Xiaomi Mi Note 3 ו-Mi Mix 2 של שיאומי ואולי אף עם ה-OnePlus 5T (אם וכאשר יוכרז). נזכיר כי בשנה שעברה היה ה-OnePlus 3T לסמארטפון הראשון שהגיע עם שבב העיבוד Snapdragon 821.

בשלב זה לא ידועים פרטים נוספים אודות מועד ההכרזה של מערכת שבבים Snapdragon 836. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים