KINGMAX מציגה: כרטיס זיכרון microSD בנפח 64GB

חברת KINGMAX הטיוואנית המתמחה בייצור כרטיסי זיכרון דיגיטליים הציגה לפני מספר ימים את כרטיס ה-microSD הראשון בעולם בעל נפח 64GB, בו תוכלו לאחסן כשלושים אלף תמונות ברזולוציה מקורית, יותר מ-2,000 אלבומי אודיו או למעלה מ-24 שעות של וידאו באיכות HD 720p.

עוד דבר מיוחד בכרטיס החדש הוא דירוג המהירות שלו – רמה 6 מתוך 10 בסך הכל, מה שאומר שהוא יכול להגיע למהירות העברת נתונים של עד 48 מגה-בייטים לשנייה. כמו כן, יש לכרטיס בקרת נזקים וצריכת חשמל נמוכה מהמכשיר שיבצע את הקריאה ממנו והכתיבה אליו.

מעוניינים בכרטיס הזה? גם אנחנו, אך ניצבים בפנינו כרגע שני מכשולים עיקריים: תג המחיר עדיין לא נקבע ונכון לרגע זה אין בשוק מכשירים המסוגלים לעבוד עם כרטיס זיכרון בנפח שכזה. סביר להניח שעד שנוכל להשתמש בו, נוכל גם לראות עוד חברות גדולות כדוגמת SanDisk ו-Kingston מציגות כרטיסים בנפח כזה.

חברה נוספת שהגיעה להישג דומה היא טושיבה, שהכריזה באחרונה על שבבי זיכרון פלאש מסוג NAND בעלי קיבולת של 128GB. מה דעתכם, באמת צריך את זה? אתם גם מוזמנים לענות על הסקר בדף הקבוצה של גאדג’טי בפייסבוק – מהו נפח כרטיס הזיכרון שלכם?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים