יוצר משפחת סימפסון ופיוצ’רמה עובד על Disenchantment, סדרת פנטזיה לנטפליקס

מאט גרונינג מאט גרונינג (תמונה: Gage Skidmore / Flickr)

נטפליקס הכריזה אתמול (ג’) כי הזמינה 20 פרקים לסדרת אנימציה חדשה למבוגרים בשם Disenchantment. את הסדרה יצור מאט גרונינג (Matt Groening), יוצר “משפחת סימפסון” (The Simpsons) ו”פיוצ’רמה” (Futurama).

את שם הסדרה אפשר לתרגם גם כ”הסרת כישוף”, וגם כ”התבדות”. מהאופי של גרונינג ותקציר הסדרה נדמה שמשחק המילים לא מקרי. הסדרה תתרחש בממלכת ארץ החלומות (Dreamland), ותעקוב אחרי הנסיכה השתיינית בין (Bean), חברה האלף אלפו (Elfo), והשד האישי שלה לוצי (Luci). השלישיה תתקל במגוון דמויות פנטזיה שונות, ותחווה הרפתקאות מופרעות לחלוטין.

“בסופו של דבר”, אמר מאט גרונינג, “Disenchantment תעסוק בחיים ומוות, אהבה ומין, ובאיך להמשיך לצחוק בעולם שמלא בסבל ואידיוטים, למרות מה שהזקנים והמכשפים ושאר השמוקים יגידו לכם”.

את הנסיכה בין תדובב אבי ג’ייקובסון (Abbi Jacobson) מ”ברוד סיטי”, את אלפו ידובב נאט פקסון (Nat Faxon) מ”קליבלנד” ואת לוצי ידובב אריק אנדרה (Eric Andre) מ”מרוששות”. קולות נוספים יספקו, בין השאר, ג’ון דימאג’יו (John DiMaggio) מ”פוטורמה” ו”הרפתקאות פין וג’ייק”, בילי ווסט (Billy West) מ”פוטורמה”, מוריס להמארש (Maurice LaMarche) מ”פיוצ’רמה” ו”פינקי והמוח”, טרס מקניל (Tress MacNeille) מ”משפחת סימפסון” ו”פיוצ’רמה”, נואל פילדינג (Noel Fielding) מ-The IT Crowd ו-The Mighty Boosh, ועוד. האנימציה של Disenchantment תעשה על ידי אולפני Rough Draft, שעשו את האנימציה ל”פיוצ’רמה”.

20 הפרקים של Disenchantment יעלו לשירות הצפיה הישירה של נטפליקס בשתי פעימות, עשרה פרקים כל פעם, כאשר עשרת הפרקים הראשונים יעלו במהלך 2018.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים