דיווח: פייסבוק עובדת על רמקול חכם עם מסך בגודל 15 אינץ’

Amazon Echo Show (תמונה: Amazon) Amazon Echo Show (תמונה: Amazon)

לפני ימים ספורים שיתפנו אתכם בפטנט המאשר את עבודתה האפשרית של פייסבוק על פיתוחו של סמארטפון מודולרי הנבנה על ידי “צוות 8” (Eight Team) – צוות ייחודי בחברה הכולל מהנדסי עבר של ענקית הטכנולוגיה גוגל. כעת, מגזין Digi Times טוען בדיווח חדש כי פייסבוק מפתחת בימים אלו רמקול חכם שיאפשר לה להתחרות בזירה הצעירה בה שולטת אמזון ואליה נכנסו לאחרונה גוגל ואפל עם ה-Google Home ו-Apple HomePod.

על פי המידע שנחשף בדיווח ומגיע משרשרת האספקה של החברה, הרמקול החכם של פייסבוק ייוצר במפעלי חברת Pegatron Technology ויגיע למשתמשיו עם מסך מגע עצום בגודל 15 אינץ’. את הצג תספק LG Display, חטיבת המסכים של LG אלקטרוניקס. גוף הרמקול יהיה עשוי מתרכובת מגנזיום ואלומיניום.

הרמקול החכם של פייסבוק, מוסיף הדיווח, נמצא בימים אלו בתהליכי ייצור ראשוניים, כאשר דגמי פיילוט למכשיר כבר הופקו במפעלי פגטרון בסין. השקת הרמקול לצרכנים והכרזתו הרשמי, כך נמסר, תתרחש במהלך הרבעון הראשון של 2018, בין החודשים ינואר למרץ.

נכון לרגעים אלו לא ברורות יכולותיו המלאות של הרמקול, שכן בזמן שלגוגל, אפל ואמזון ישנה עוזרת וירטואלית באמצעותה ניתן לשלוט ברמקול ללא צורך בשימוש בהקשות או לחיצות מכל סוג – פייסבוק טרם השיקה שירות זהה. עם זאת, לרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם ישנו שירות עוזרת אישית בשם “פייסבוק M”, וזו אף הושקה באופן רשמי בחודש אפריל האחרון. Facebook M זמינה דרך אפליקציית המסנג’ר. בהתאם לכך, ייתכן כי החברה תנסה להטמיע את זו כחלק משירותי הרמקול החכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים