טריילר חדש ומפחיד לסרט ‘זה’

מתוך הסרט “זה” (תמונה באדיבות Warner Bros)

אולפני האחים וורנר שחררו טריילר חדש לסרט “זה” (It), המבוסס על רומן האימה המפורסם של סופר האימה סטיבן קינג (Stephen King). למרות שכבר ראינו טיזרים לסרט, וורנר תייגה את זה בתור “הטריילר הרשמי הראשון”. הטריילר הזה לראשונה מתייחס ישירות לעלילת הסרט, ולא רק מרמז עליה.

העיירה דרי שבמדינת מיין היא עיירה אמריקאית טיפוסית לחלוטין. לא חפה מבעיות, אבל שקטה ושלוה יחסית. מקום טוב לגור בו, להקים משפחה, ולגדל ילדים. אלא שילדים בעיירה זו מתחילים להיעלם. לאט ובהדרגה, לא מספיק כדי ליצור בהלה, אבל מספיק שהילדים עצמם ישימו לב ויפסיקו להרגיש בטוחים.

גיבורי הסרט הם חבורה של ילדים כאלה. ילדים שחווים בריונות כל אחד מסיבותיו שלו, אך ילדים רגילים לחלוטין. ג’ורג’, אחיו הצעיר של אחד מהם, הוא אחד הנעדרים, וחבורת הילדים מבינה שאין להם ברירה אלא לחקור את ההיעלמויות ולנסות לפתור אותן. מאחורי אותן היעלמויות ישנה ישות שטנית בשם פניוויז (Pennywise), הנוטה להתגלות בתור ליצן מחריד למראה. לילדים לא נותרת ברירה אלא להתעמת עם הפחדים העמוקים ביותר שלהם כדי להצליח לגבור על פניוויז.

מתוך הסרט "זה" (תמונה באדיבות Warner Bros)
מתוך הסרט “זה” (תמונה באדיבות Warner Bros)

בספרו המקורי של קינג, הסיפור מתרחש בשני זמנים מקבילים. אנו עוקבים אחר קבוצת מבוגרים שנפגשת אחרי שנים רבות שלא התראו, מבוגרים שמגלים שאינם זוכרים את הילדות שלהם כלל, וכמעט שכחו אחד את השני. סיפור הילדים הוא סיפורם שהם נזכרים בו בהדרגה. בסרט החדש המבוגרים לא יופיעו, סיפורם יסופר בסרט ההמשך, שצילומיו צפויים להתחיל כבר בתחילת 2018. מפיק הסרט רוי לי (Roy Lee) אף השתעשע עם הרעיון שאת שני הסרטים אפשר יהיה לערוך יחד לסרט אחד בעתיד, כדי לשחזר את הפורמט של הספר.

“זה” צפוי לעלות למסכים בארצות הברית ב-8 בספטמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים