דיווח: Asus ZenFone 4 Pro יגיע עם Snapdragon 835 ו-6GB RAM

לוגו חברת ASUS (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

סדרת מכשירי הדגל לשנים 2017-18 מבית אסוס, ה-ZenFone 4, צפויה להפוך לרשמית במסגרת אירוע הכרזה שייערך בחודש הבא, בתאריך ה-17 באוגוסט. כעת, לאחר שהמכשיר הראשון בסדרה שאינו פונה לשוק הגבוה כבר נחשף באופן רשמי, מוצאים דרכם אל הרשת פרטים ראשונים אודות המכשיר שיוביל את הסדרה ויהווה לדגם העוצמתי ביותר בה, ה-Asus ZenFone 4 Pro.

בין חלקיקי המידע אודות הזנפון 4 פרו שמוצאים דרכם אלינו במהלך סוף השבוע האחרון, עומדת לה סדרת תמונות המציגה, לכאורה, את המכשיר. על פי זו ניתן לאשר כי המכשיר יגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1.1 ויציע בגבו מערך צילום כפול שיאפשר לבצע זום אופטי של עד פי 2 ללא פגיעה מהותית באיכות התמונה. כמו כן, חושפות התמונות כי המכשיר יגיע עם כפתור בית פיזי המשלב קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש.

Asus ZenFone 4 Pro (הדלפה)
Asus ZenFone 4 Pro (הדלפה)

עוד מוסר מקור התמונות המודלפות כי מפרטו הטכני של ה-ZenFone 4 Pro יפנה לשוק הגבוה ויציע: צג AMOLED בגודל 5.7 אינץ’ וברזולוציית Quad HD ומערכת שבבים מסוג Snapdragon 835 הכוללת 8 ליבות עיבוד מדגם Kryo 280 בתדר ליבה מקסימלי של 2.45GHz יחד עם המאיץ הגרפי Adreno 540.

לצד זו נמצא מתחת למכסה המנוע של המכשיר 6GB RAM בשילוב רכיב אחסון פנימי בנפח של 64 גיגה-בייט, ככל הנראה עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס MicroSD. מערך הצילום הכפול שבגב המכשיר, כך מוסר המקור, יציע חיישן ברזולוציית 21 מגה פיקסל, אם כי לא ברור האם שני החיישנים יציעו את רזולוציה זו או שמא אך ורק הראשי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים