כבוד למוד: התוסף הזה ל-GTA V ייקח אתכם לחלל החיצון

GTA V הוא אחד המשחקים הכי פופולאריים בכל מה שקשור למודים. כלים שונים שמסתובבים ברשת מאפשרים להרחיב אותו באמצעות מודים שונים ומשונים: ממלך האריות ועד דרקונים נושפי אש המחרבים את העיר. אבל עשרת המפתחים שאחראים למוד הבא, לקחו על עצמם משימה אפילו יותר אמביציוזית:  להביא את העולם של GTA אל החלל.

GTA Space אמור לאפשר לנו לצאת מסאן אנדראס של GTA V ולהמריא אל מקומות שכף אדם מעולם לא דרכה בהם, ואולי על הדרך גם להילחם בכמה חייזרים מרושעים. אם התחשק לכם פעם להמריא אל הירח ב-GTA, ובכן, כעת תוכלו להמריא אל הכוכבים.

הרעיון מאחורי המוד הוא לא להשקיע את כל זמן הפיתוח ביצירת סיפורים או כוכבי לכת נוספים (למרות שהוא אמור להגיע עם ארבע משימות שונות) – אלא להוות בסיס למודים אחרים שירצו להרחיב אותו הלאה. מצד אחד זה נראה מאוד מרשים יחסית לפרויקט שנמצא פחות משנה בפיתוח, אך מצד שני, בחינה מדוקדקת של הפרטים הקטנים מראה שהאנימציות עדיין מאוד בסיסיות.

בסרטון נוסף בערוץ של המפתח הראשי (Sollaholla) ניתן לראות מודלים היקפיים נוספים של החללית, תא הטייס והאסטרונאוט שיושב בתוכו (נראה שהמוד ינצל בין היתר את מצלמת הגוף הראשון של המשחק). קשה להעריך עד כמה המוד הזה יתקרב להשלמה והאם מפתחים אחרים באמת ירצו להשקיע מזמנם לבנות עבורו תוכן נוסף במקום לבנות מודים חדשים, אבל אין ספק שזו נראית כמו התחלה טובה.

לחצו כאן לדף המוד ב-GTA5 Mods


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים