מדהים: NVIDIA מדגימה את היכולות הגרפיות של פלטפורמת Kal-El למכשירים ניידים (וידאו)

חברת NVIDIA אינה נחה על זרי הדפנה, כאשר הרוב המוחלט של טאבלטי האנדרואיד וכמות נכבדת של סמארטפונים מריצים את פלטפורמת ה-Tegra 2, והיא כבר מציגה לנו למה יש לצפות בדור הבא של הפלטפורמה. החברה חשפה בברצלונה את פרוייקט Kal-El (שצפוי לשנות את שמו ל-Tegra 3), המגיע עם מעבד ארבע ליבות ומאיץ גרפח בעל 12 ליבות. NVIDIA שיחררה וידאו לא פחות ממדהים, המציג את יכולות העיבוד הגרפיות של פלטפורמת הדור הבא, תוך התמקדות בתאורה הדינמית, פיזיקה מרשימה, טקסטורות וחומרים.

ההדגמה של Kal-El נעשת על גבי מכשיר המריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד Honeycomb, שעל גביה פועל הדמו המכונה Glow Ball (השם ברור כאשר צופים בוידאו). משחקי המובייל כיום בטאבלטים וסלולר, עובדים עם תאורה המוגדרת מראש ורמת הפירוט מוגבלת. הוידאו מציג תמונה שונה, כאשר התאורה מעובדת בזמן אמת מה שהופך אותה למציאותית הרבה יותר. האובייקטים בוידאו נראים פשוט מדהים, התגובה הפיזיקלית שלהם מרהיבה ואין ספק כי רמת המשחקים אליהם יהיה ניתן להגיע בקרוב תהיה יוצאת דופן. צפייה מהנה! (מומלץ ב-HD)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים