מכשיר הדגל LG V30 ישים דגש גדול יותר על מולטימדיה

LG V30 (הדמיה) LG V30 (הדמיה)

אנו במרחק שבועות ספורים לפני אירוע ההכרזה הרשמי במרכזו יוצג פאבלט הדגל הבא פרי פיתוחה של ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הדרום קוריאנית, LG אלקטרוניקס, זה ה-LG V30. כעת, על פי דיווח של אתר Android Authority שעלה לרשת במהלך סוף השבוע האחרון, עולה כי LG V30 ישים את חווית המולטימדיה, צריכת התוכן וצריכת הוידאו בראש מעייניו – זאת באופן הדומה למדי לקודמיו בסדרה, ה-LG V10 ו-V20. על פי פרטי הדיווח, ה-V30 ישלב מסנן Hi-Fi דיגיטלי חדש, ויציע הזרמה והקלטה של אודיו באיכות Hi-Fi.

אב טיפוס של LG V30 (הדלפה)
אב טיפוס של LG V30 (הדלפה)

נוסף על כך, נמצא במכשיר שבב עיבוד אודיו דיגיטלי-אנלוגי חדש שיהווה ממשיך דרכו של ה-Quad DAC שהוצג ב-V20 והגיע גם ל-G6 (בדגמים מסוימים). יחד עם הדברים הללו, מוסר האתר בדיווחו כי מערך הצילום הראשי ב-V30 יזכה להתחדש, בין היתר, בשני פיצ’רים: Cine Video ו-Live Zoom, בזמן שאפליקציית הצילום במכשיר תזכה גם היא לשיפורים ושדרוגים.

במסגרת הדלפה אחרת, דגם אב טיפוס של ה-LG V30 מצא דרכו אל הרשת גם כן ביממה האחרונה. על פי זה, שנראה כעוטה כיסוי מגן, ניתן ללמוד כי בחלקו הקדמי של המכשיר אכן נמצא צג בעל שוליים מצומצמים הדומה לזה שהגיע עם ה-G6. ה-V30, על פי הידוע לנו עד כה, צפוי להגיע עם מסך OLED בגודל 6 אינץ’ ולא צג Ticker משני, בשילוב מפרט מתקדם המונע על ידי פלטפורמת הדגל Snapdragon 835.

הכרזת ה-LG V30 תתרחש ב-31 באוגוסט, יום חמישי, לקראת פתיחתה הרשמית של תערוכת IFA 2017.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים