דיווח: סמסונג תשלב מסך הרגיש לעוצמת הלחיצה ב-Galaxy Note 8, תציע כיסוי במתנה לרוכשים

Samsung Galaxy Note8 (תמונה: Evan Blass / Twitter) Samsung Galaxy Note8 (תמונה: Evan Blass / Twitter)

ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הדרום קוריאנית, סמסונג, תשלב מסך הרגיש לעוצמת הלחיצה במכשיר הדגל Galaxy Note 8 שייחשף באופן רשמי במסגרת מסיבת עיתונאים שתערוך החברה בניו-יורק בתאריך ה-23 באוגוסט, כך עולה מדיווח מגזין Korea Herald. המסך לא צפוי להציג יכולות חדשות, וככל הנראה יאפשר מימוש הלחיצה במקום בו הופיע הכפתור הוירטואלי בדגמי סדרת ה-Galaxy S8, אשר מגיב ברטט בעת לחיצה.

מלבד זאת, צפויה סמסונג לספק לרוכשי ה-Note 8 כיסוי מגן שקוף אותו תייצר, כאשר זה ישולב באריזת המכשיר ללא עלות נוספת בדומה למתבצע על ידי חלק מהיצרניות בשוק, כדוגמת וואווי. כך עולה מתוך דיווח חדש המתפרסם במהלך היממה האחרונה במגזין הקוריאני המוכר ETNews.

הכיסוי אותו תציע סמסונג עם הגלקסי נוט 8 יהיה עשוי פלסטיק שקוף שלא יסתיר את קווי העיצוב של המכשיר, זאת תוך מתן הגנה מינימלית כנגד שריטות ופגיעות כאלו ואחרות. על פי פרטי הדיווח, הכיסוי יהיה דק במיוחד על מנת שלא להעיב על השימוש במכשיר, ועל ייצורו יהיו אחראיות 4 יצרניות כיסויים מקוריאה הדרומית. את הכיסוי, כך נמסר, תציע סמסונג אך ורק בחלק מן השווקים בהם היא מתכננת להשיק את ה-Galaxy Note 8, ביניהם אירופה, ארה”ב ורוסיה.

הסיבה בגינה תייצר סמסונג כיסוי שיחולק בחינם לרוכשי הגלקסי נוט 8 אינה ברורה, שכן לא מדובר בצעד אותו נוהגת היצרנית לבצע עם אף אחד ממכשיריה (מלבד דגם ה-Galaxy Note FE שהושק לאחרונה). עם זאת, צעד שכזה עשוי להשפיע לרעה על יצרניות כיסויים, שכן צירופו של כיסוי באריזת הנוט 8 ישפיע על החלטת המשתמשים ברכישת כיסויים נוספים להגנה על מכשיריהם וייתכן כי הדבר אף ימנע את הרכישה בחלק מן המקרים.

דיווח נוסף בדבר ה-Galaxy Note 8 שמצא דרכו אל הרשת לאחרונה מתייחס למערך הזיכרון של המכשיר. על פי זה, ספינת הדגל הבאה של סמסונג תצוייד באחת מגרסאותיה ברכיב אחסון פנימי בעל נפח בסך 256 גיגה-בייט, כאשר זו תהא זמינה לרכישה לכל הפחות במולדת היצרנית וסביר כי בשווקים נוספים במזרח אסיה. דברים אלו עומדים בקנה אחד מול דיווח קודם בנושא שהציג תמונה זהה.

ההשקה הגלובלית של ה-Galaxy Note 8 צפויה להתקיים ב-15 בספטמבר, אך סמסונג צפויה להתחיל במכירה המוקדמת כבר בין ה-1 ועד ה-10 בספטמבר. מתוך דיווח ETNews עולה כי סמסונג תחל בהשקת המכשיר בקוריאה כבר ב-11 בספטמבר, ולאחר מכן תפנה להשיקו בשווקים נוספים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים