אסוס משיקה את Eee PC X101 – נוטבוק מבוסס MeeGo

אסוס לא מפסיקה להפתיע אותנו בימים האחרונים עם שלל ההכרזות על מגוון מכשירים חדשים שיציפו את השוק בקרוב. אסוס היא אחת מהחברות שהכי מאמינות בפוטנציאל הטמון במערכת ההפעלה MeeGo ולכן, הכריזה אתמול על מחשב נייד חדש בעל מערכת ההפעלה MeeGo 1.2 במחיר מפתיע למדיי, והמפרט אתם שואלים?

ובכן, מה שידוע לנו כעת זה כי המכשיר יהיה בעובי של 17.6 מ”מ ובמשקל של 950 גרם, הוא יכלול שתי יציאות USB ומצלמה קידמית. הדבר המסקרן יותר מעצם הבחירה במערכת ההפעלה MeeGo ולא בחלונות 7 הוא המחיר של הנוטבוק הזה – אולי תתפלאו לשמוע, אך מחירו של הנוטבוק החדש של אסוס עתיד לעמוד על 200 דולר בלבד ובכך ייתן קרב רציני לכל יתר הנוטבוקים, שתפוצתם בין כה ירדה באחרונה. אז מה דעתכם? הייתם קונים נוטבוק כזה במחיר נמוך כל כך בתמורה לפרידה מחלונות 7 ?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים