סמארטפון אנונימי מבית שיאומי דולף לרשת, האם זהו ה-Xiaomi Redmi 5A?

האם זהו ה-Xiaomi Redmi Note 5A או Redmi 5A? (מקור: TENAA) האם זהו ה-Xiaomi Redmi Note 5A או Redmi 5A? (מקור: TENAA)

במהלך השבועות האחרונים החלו לצוץ ברשת דיווחים בדבר סדרות השוק הבינוני והשוק הנמוך הבאות מבית שיאומי, הן ה-Xiaomi Redmi Note 5 ו-Redmi 5. לאחר שמגוון הדלפות הציגו חלק ניכר מן הפרטים אודות חלק ממכשירי הסדרה, זוכה כעת סמארטפון חדש ואנונימי בייצור שיאומי, הצפוי להתברר כ-Redmi Note 5A או Redmi 5A, לאישור משרד התקשורת הסיני TENAA וזה חושף אותו ואת מפרטו המלא דרך אתר האינטרנט הרשמי שלו.

הסמארטפון האנונימי שעובר בכותלי משרד התקשורת הסיני קרוי תחת שם הקוד MDT6 ובתמונותיו מציג קווי עיצוב מוכרים: גב מתכת מלא בעל שני פסי אנטנה, מסגרת מתכתית וזכוכית מעוגלת (2.5D) העוטפת את חלקו הקדמי. מפרטו הטכני כל ה-MDT6 כפי שנחשף ב-TENAA כולל מסך בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית HD 720p, זיכרון אחסון בסך 16 גיגה-בייט, 2GB RAM, מעבד מרובע ליבות בתדר ליבה מקסימלי בסך 1.4GHz (ככל הנראה שבב Snapdragon 425) וסוללה בקיבולת 3,000mAh. המכשיר יהיה זמין במגוון צבעים וירוץ על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1.1 נוגט יחד עם ממשק המשתמש MIUI 8.0.

Xiaomi Redmi 5A או Redmi Note 5A (מקור: TENAA)
Xiaomi Redmi 5A או Redmi Note 5A (מקור: TENAA)

כלל הפרטים הללו עומדים בקנה אחד מול הדלפות קודמות שהציגו את המכשיר תחת השם Xiaomi Redmi Note 5A. עם זאת ובהמשך לספקות שהעלנו בידיעה האחרונה בנושא, אנו מעריכים וכך גם מציגות הערכות גורפות ברחבי הרשת, כי המכשיר שמפרטו מוצג בכתבה יהפוך לרשמי תחת שם המותג Xiaomi Redmi 5A.

סיבה אחת להערכות אלו מגיעה מתוך הצצה למפרט המכשיר המצויין בכתבה זו, אשר תואם לזה של מכשיר המושק במסגרת סדרת השוק הבינוני Redmi Note, מה שמעיד כי מדובר בממשיך הדרך של ה-Redmi 4A. סיבה נוספת מתבטאת בחסרונו של קורא טביעות האצבע במכשיר המוצג בידיעה – אלמנט שחסרונו מאופיין בעיקר בקרב מכשירי השוק הנמוך של שיאומי ולא נפוץ בקרב מכשיריה לשוק הביניים.

Xiaomi Redmi Note 5A או Redmi 5A (הדלפה)
Xiaomi Redmi Note 5A או Redmi 5A (הדלפה)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים