חברת ASUS משיקה את סדרת ה-VivoBook S הדקיקה בישראל

מחשב ASUS VivoBook S דגם 2017 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) מחשב ASUS VivoBook S דגם 2017 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

בעבור כל מי שחיפש מחשב נייד עוצמתי וקל משקל, ASUS משיקה בארץ את סדרת ה-S510 של מחשבי ה-VivoBook הניידים שלהם שמספקת כוח עיבוד גדול בחבילה קטנה וקלה. את הסדרה חשפה החברה לראשונה בתערוכת קומפיוטקס בטייוואן בסוף חודש מאי האחרון.

סדרת ה-VivoBook S510 מציגה מחשב נייד עם מסך 15.6 אינץ’ ברזולוציית Full HD כאשר בתוכו ניתן למצוא את הדור השביעי של מעבדי אינטל (Kaby Lake) בדגם i7-7500U מסדרת U החסכונית שנועדה למחשבים ניידים, החברה הגדילה לעשות והוסיפה כרטיס מסך יעודי נפרד מבית NVIDIA בדגם 940MX עם זיכרון יעודי של 2GB. השילוב של המעבד וכרטיס המסך מספקים ביצועים גבוהים לכל מי שמחפש מחשב נייד לעבודה ואף לגיימינג מזדמן.

במשקל 1.5 ק”ג ובעובי של 17.9 מ”מ אסוס הצליחה ליצור שילוב דק וקל משקל, כאשר הנקודה המעניינת ביותר במחשב הנייד היא המסגרת של המסך, אסוס הצליחו לצמצם את המסגרת מסביב למסך ל-7.8 מ”מ שהביא אותו ליחס מסך/גוף של 80% שמספקים חווית צפיה נקיה יותר, כאשר השם הנבחר לסוג המסגרת החדשה הוא “NanoEdge”. את המחשב הנייד ניתן למצוא בצבע זהב מטאלי שקרוי בחברה Icicle Gold.

מבחינת החיבורים השונים ניתן למצוא ב-S510 מלבד זוג חיבורי USB רגילים, קורא כרטיסי SD ו-HDMI גם חיבור USB 3.1 בגודל מלא וחיבור USB 3.1 מסוג Type-C, לכל זה מצטרף חיישן טביעת אצבע מובנה וקישוריות WIFI מסוג AC המהירה והחדשה יותר.

בעוד שהגרסה ה”רגילה” של ה-S510 מגיעה עם כונן SSD בלבד ניתן למצוא גם גרסה בעלת כונן קשיח רגיל נוסף השוקלת 200 גרם יותר לאלו שצריכים נפח אחסון גדול יותר בנוסף ל-SSD המובנה. ה-S510 זמין כבר היום למכירה בארץ בתצורת חומרה שונות ובמחיר התחלתי של 3,090 שקלים


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים