גרסה משופצת ל-ReCore תצא בסוף החודש

בכנס Gamescom בגרמניה הכריזה מיקרוסופט על גרסה משודרגת למשחק ReCore, שצפויה לצאת כבר בסוף החודש הקרוב. ReCore הוא משחק פעולה-הרפתקאות אקסקלוסיבי לפלטפורמות מיקרוסופט, שפותח על ידי Comcept ו-Armature Studios, חברות שהוקמו על ידי כמה מהיוצרים של סדרות Mega Man ו-Metroid Prime.

הגרסה המקורית של המשחק יצאה במהלך 2016. ReCore היה משחק מרהיב ביופיו, עם משחקיות מצוינת ואפילו עלילה מעניינת, אך סדרה של בעיות טכניות ועיצוב בעייתי לקראת סוף המשחק הורידו משמעותית מערכו. הגרסה המחודשת צפויה להתייחס לפחות לכמה מהבעיות של המשחק המקורי. היא תציע רזולוציה גבוהה יותר, ביצועים טובים יותר ותמיכה ב-HDR. כל זה ישדרג את המשחק משמעותית לשחקני Xbox One X, קונסולת דור-הביניים של מיקרוסופט שצפויה לצאת בקרוב. שחקני גרסת ה-X של הקונסולה יראו ביצועים משופרים, מה שאומר שגם זמני הטעינה של המשחק כנראה ישתפרו, למרות שאי אפשר לדעת את זה בוודאות.

תוספת משמעותית מאוד למשחק היא רובוט חדש, T8-NK. הטנק המחוייך הקטן למעשה כבר הופיע בתמונות של המשחק עוד לפני הפצתו, אך מכל הרובוטים של ג’ול, הגיבורה, הוא היחידי שלא הופיע במשחק בסוף. בגרסה החדשה T8-NK יצטרף לחבורה, יחד עם משימה חדשה שמצריכה את כישוריו – Eye of Obsidian.

ReCore: Definitive Edition יהיה זמין לרכישה במחיר של 20 דולר ב-29 באוגוסט, בלעדי למשפחת קונסולות Xbox One ולמחשבי Windows 10. לבעלי ReCore המקורי, התוכן החדש והשדרוג הגרפי יגיעו כעדכון חינמי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים