דיווח: הדגם היקר ביותר ל-Samsung Galaxy Note 8 יעלה כ-4,350 שקלים

Samsung Galaxy Note8 (תמונה: Evan Blass / Twitter) Samsung Galaxy Note8 (תמונה: Evan Blass / Twitter)

קצת יותר מ-24 שעות מפרידות בינינו ובין ההכרזה לה משתמשים ברחבי העולם מחכים, במרכזה תציג ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הגדולה ביותר בעולם, סמסונג, את דור הפאבלטים הבא בייצורה, Samsung Galaxy Note 8. כעת, רגע לפני שיהפוך לרשמי ומסיר את כל סימני השאלה האחרונים מסביבו, דיווח חדש חושף כמה עשויה לגבות הענקית הקוריאנית עבור דגמי המכשיר השונים.

על פי פרטי הדיווח, סמסונג תציע את פאבלט הגלקסי נוט 8 ב-3 וריאציות השונות אחת מן השנייה במערך הזיכרון. הגרסה הראשונה והזולה ביותר תציע רכיב אחסון פנימי בנפח של 64 גיגה-בייט ומחירה לצרכן בסין יעמוד על 6,288 יואן, הם שווי ערך לכ-3,420 שקלים (או כ-950 דולר). הדגם הבינוני, שיכיל 128 גיגה-בייט אחסון פנימי, יוצע לרכישה עבור סכום גבוה מהותית שעומד על 7,088 יואן, הם כ-3,860 שקלים או כ-1,070 דולר.

עבור הגרסה היקרה ביותר של ה-Galaxy Note 8, אשר צפויה להימכר בשווקים מצומצמים בלבד, בראשם סין ודרום קוריאה, תוצע לרכישה בפער גבוה למדי משאר דגמי הסדרה ומחירה יעמוד על לא פחות מ-7,988 יואן סיני, הם שווי ערך לכ-4,350 שקלים או כ-1,200 דולר. כלל המחירים הומרו מיואן לשקל ולדולר על פי שער ההמרה הרלוונטי למועד פרסום הכתבה.

Samsung Galaxy Note8 (תמונה: Evan Blass / Twitter)
Samsung Galaxy Note8 (תמונה: Evan Blass / Twitter)

חשוב לציין כי כל שלושת הדגמים יציעו למשתמשים זיכרון פעולה (RAM) בסך 6GB וזיכרון האחסון שלהם יהיה ניתן להרחבה בעד 256 גיגה-בייט נוספים באמצעות כרטיס MicroSD. שאר המפרט בין הדגמים צפוי גם הוא להיות זהה ולהכיל את מערכות השבבים Snapdragon 835 או Exynos 8895, מערך צילום ראשי כפול בעל שני חיישנים ברזולוציית 12 ו-13 מגה פיקסל, עמידות במים ואבק תחת תקן IP68 וסוללת 3,300mAh.

על ה-Galaxy Note 8 תכריז סמסונג מחר, יום רביעי ה-23 באוגוסט, במסגרת אירוע הכרזה שייערך בניו-יורק ומשם יספק לנו עדכונים עורך האתר, רונן מנדזיצקי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים