בואו לצפות בהקרנת פרק סיום עונה 7 של משחקי הכס בחינם ב-Muvix Concept

מתוך "משחקי הכס", עונה 7 פרק 3 מתוך “משחקי הכס”, עונה 7 פרק 3 (צילום: Helen Sloan, תמונה באדיבות yes)

ביקרנו בעבר בקולנוע Muvix Concept שבמתחם התחנה בתל אביב. כעת מזמינה Muvix את הקהל הרחב להקרנת פרק הסיום בעונה 7 של “משחקי הכס” (Game of Thrones), לגמרי בחינם.

מתחם Muvix Concept מציע חוויית קולנוע יוצאת דופן. בחללי צפיה שמעוצבים כמו ברים, ספריות וחדרי צפיה ביתיים, עם ספות וכורסאות נוחות, מוקרנים סרטים וסדרות על מסכים ברזולוציה גבוהה. מטרת העיצוב היא להביא את חוויית הצפייה הביתית מחוץ לבית.

את הסאונד של התוכן הנצפה אתם לא מקבלים מהטלויזיה, אלא מהאפליקציה של Muvix המותקנת על הסמארטפון שלכם, בעזרת אוזניות. זה מאפשר לתכנים שונים להיות משודרים בחללים סמוכים מבלי שהם יפריעו זה לזה, ואף מאפשר לאותו תוכן “לדבר” בכמה שפות שונות, בהתאם להעדפת הצופה.

חדר במתחם Muvix (צילום: גאדג'טי)
חדר במתחם Muvix (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

ביום שני הקרוב, ה-28 לאוגוסט, יוקרן פרק סיום העונה של משחקי הכס בחללים שונים במתחם, בשעות 18:00-23:00. הצפיה חינם, אך יש להרשם מראש דרך האפליקציה או האתר. במהלך סוף השבוע, 24-26 באוגוסט, יוצגו במתחם שאר פרקי העונה השישית בבינג’. גם להקרנות אלה צריך יהיה להרשם מראש.

במתחם יש גם מטבח ברמה גבוהה, המאפשר הזמנת אוכל במהלך ההקרנות או ביניהן. האוכל והשתיה המוצעים במתחם עולים באיכותם על הפופקורן שאתם רגילים אליו בבתי קולנוע רגילים, אך גם פופקורן יש בנמצא, כמובן.

להורדת אפליקציית Muvix: אייפון \ אנדרואיד

קישור להרשמה לצפייה במשחקי הכס


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים