סרט על מקור הג’וקר בשלבים מוקדמים של הפקה

הג'וקר מתוך "יחידת המתאבדים" (תמונות באדיבות Warner Bros) הג’וקר מתוך “יחידת המתאבדים” (תמונות באדיבות Warner Bros)

האחים וורנר  (Warner Bros) ו-DC Comics הודיעו שהם מתכננים סרט חדש ליקום הקולנועי שלהם, שיהיה סיפור מקור לדמות מוכרת. אך הפעם לא מדובר בסיפור מקור של גיבור על, אלא של הסיפור של נסיך הפשע הליצן של גותהאם – הג’וקר. לפרוייקט כבר מוצמדים כמה שמות בומבסטיים, ביניהם מרטין סקורסזה (Martin Scorsese).

בתור אחד הנבלים הוותיקים ביותר ביקומי הקומיקס השונים, הג’וקר נותר דמות מסתורית. סופרו כמה גרסאות שונות של המקור שלו, אך אין קונצנזוס לגבי זהותו, הסיבה שהוא פושע או האופן המדויק בו פניו ו/או גופו עוותו על ידי חומצה. הרעיון העומד מאחורי הסרט החדש הוא לספר סיפור מקור חדש, כזה שלא נשען באופן מוחלט על אף סיפור חדש.

את הסרט יכתבו ביחד טוד פיליפס (Todd Phillips) וסקוט סילבר (Scott Silver). פיליפס כתב וביים את “בדרך לחתונה עוצרים בווגאס”, וסילבר כתב את “8 מייל” של אמינם. פיליפס גם יביים את הסרט, ויפיק אותו יחד עם מרטין סקורסזה. לא ידוע עדיין מתי הסרט צפוי לצאת, אך התסריט כבר התחיל להיכתב. הסרט צפוי להתרחש בשנות ה-80 המוקדמות בגותהאם, ואווירתו צפויה להיות דומה יותר לאווירה של סרטי סקורסזה מהתקופה, כגון “נהג מונית” ו”השור הזועם”.

ג’ארד לטו (Jared Leto) ששיחק את הג’וקר ב”יחידת המתאבדים” עוד לא סיים את דרכו עם וורנר ו-DC. לטו צפוי לחזור לתפקיד בסרט המשך ל”יחידת המתאבדים”, ובספין-אוף של הארלי קווין. אך בסרט המקור של הג’וקר יהיה זה ג’וקר צעיר יותר, בתחילת דרכו, ולטו כרגע לא מיועד לגלם את הגרסה הזאת של הליצן המטורף.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים