אפליקציה נבחרת לאנדרואיד: Plants vs. Zombies

Android Amazon 2.99$
מערכת הפעלה חנות מחיר ציון הורדה

.
את השילוב המוזר בין צמחים לזומבים פגשנו לראשונה בזכות חברת PopCap האמריקאית, שבחודש מאי 2009 הביאה למחשב האישי שלנו את המשחק הצבעוני והממכר עד מאד Plants vs. Zombies. המשחק שעד מהרה זכה לפופולאריות רבה, הגיע לפלטפורמות נוספות כמו ה-XBox וה-PlayStation וכמובן גם למכשירי iOS, בזכותם זכה לאיזכור בספר השיאים של גינס לשנת 2011 כמשחק האסטרטגיה שזכה לתפוצה המהירה ביותר – 300,000 הורדות ב-9 ימים מרגע ההשקה.

את המשחק סיקרנו בעבר בקצרה עבור משתמשי iOS, אך כעת שחברת PopCap מביאה את משחקיה גם לפלטפורמות מבוססות אנדרואיד, זה הזמן המושלם להזכיר לכם או אולי להכיר לכם לראשונה את אחד המשחקים היותר ממכרים שידענו.

מטרת המשחק פשוטה: למנוע מהזומבים המתרוצצים בשכונה מלהיכנס לביתכם. נעשה זאת בצורה משעשעת למדי, בעזרתם של מגוון צמחים מזנים שונים, בעלי תכונות ויכולות ייחודיות, כגון ירי, הקפאה, פיצוץ ועוד. בסופו של כל שלב, יתווסף למאגר צמח נוסף בעל יכולת ייחודית שנוכל לשתול בגינה שלנו – כך שככל שנתקדם בשלבים, יהיו ברשותינו כלים חזקים יותר שיעזרו למנוע את כניסתם של הזומבים לבית. מצד שני, גם הזומבים זוכים להתפתח אט-אט והופכים את המשימה לקשה יותר.

אם בסופו של דבר אחד הזומבים יצליח לחסל את כל חומת ההגנה שלכם, מכסחת הדשא של אבא תדאג לדרוס אותו ואת כל הזומבים הנמצאים מאחוריו (אך לא את אלו שמצדדיו, את אלו תוכלו לחסל בשלבי הבאולינג). אך שימו לב, זה יוכל לקרות פעם אחת עבור כל פתח באותו השלב. למשחק למעלה מ-50 שלבים, במהלכם ייחשפו 44 צמחים בעלי תכונות שונות. התמכרות מהנה!

לרגל ההשקה, עלות המשחק היא 1.49$, כשבהמשך היא תעלה ל-2.99$. ב-24 השעות הראשונות להשקת המשחק בחנות של אמזון, הוא ניתן להורדה בחינם ועל כך דיווחנו לכם מיד בעמוד הפייסבוק שלנו. שימו לב, החנות של אמזון עובדת על פי הגבלות אזוריות, כך שמשתמשים ישראלים לא יכולים להוריד את המשחק. אולם ישנם כבר מספר מדריכים ברשת המסבירים כיצד לעקוף את ההגבלות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים