קוואלקום מאשרת: Snapdragon 835 היא מערכת השבבים שתניע את Xiaomi Mi Mix 2

האם כך יראה Xiaomi Mi Mix 2? האם כך יראה Xiaomi Mi Mix 2?

שמה את השמועות והדיווחים מאחור: ענקית השבבים האמריקאית, קוואלקום, משחררת הודעה דרך חשבונה הרשמי ברשת החברתית הסינית Weibo, ובמרכזה היא מאשרת בפעם הראשונה כי מערכת השבבים שתפעם בליבו של פאבלט הדגל נטול השוליים הבא מבית שיאומי, ה-Mi Mix 2, תהא פלטפורמת Snapdragon 835.

דברים אלו מגיעים מפיה של ענקית השבבים לאחר שהדלפה שנחשפה מוקדם יותר השבוע, העידה על כך שה-Mi Mix 2 יהיה לסמארטפון הראשון בעולם שיריץ את מערכת השבבים Snapragon 836 – עליה קוואלקום כלל לא הכריזה בשלב זה. ראוי לציין כי שבב זה אכן צפוי להפוך לרשמי בקרוב, שכן על פי הערכות הוא יניע את צמד מכשירי הדגל Google Pixel 2 ו-Pixel 2 XL, אך על פי הודעת קוואלקום נראה כי זה לא יפעם בליבו של ה-Mi Mix 2.

מתוך חשבון ה-Weibo של קוואלקום
מתוך חשבון ה-Weibo של קוואלקום

לצד הדברים הללו, מוצאות דרכן אל הרשת צמד תמונות המציגות, לכאורה, את חלקו הקדמי של השיאומי מי מיקס 2 ומאשרות זו פעם נוספת את השוליים הדקיקים עימם יגיע המכשיר המתקדם. כפי שניתן לראות, בזמן שחלקו העליון של המסך (מופיע בתמונה מטה מימין) מציג שוליים דקיקים עד כדי בלתי נראים, חלקו התחתון של המסך (מופיע בתמונה משמאל) יהיה עבה יותר וישלב את מצלמת הסלפי הקדמית.

על פי שמועות והדלפות קודמות בנושא, ה-Mi Mix 2 צפוי להציע למשתמשיו צג AMOLED בגודל של כ-6.2 אינץ’ וברזולוציית 2960X1440 פיקסלים (או: Quad HD Plus) שתוביל ליחס צפייה של 18.5:9, זיכרון אחסון בסך 256 גיגה-בייט, זיכרון פעולה (RAM) בנפח של 6 או 8 גיגה-בייט, סוללת 4,400mAh ומצלמת 20 מגה פיקסל. ה-Mi Mix 2, שיוכרז ב-11 בספטמבר, עשוי אף להגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.0 אוראו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים