הוכרז: Xiaomi Mi Mix 2 – עם מסך 5.99 אינץ’, 6GB RAM ו-Snapdragon 835

סמארטפון Mi Mix 2 (תמונה: Xiaomi) סמארטפון Mi Mix 2 (תמונה: Xiaomi)

סדרת מכשירי הענק של שיאומי זכתה הבוקר (ב’, 11.9) לריענון באירוע אותו ערכה החברה בסין, בו הציגה את ה-Mi Mix 2 בעל מסך הענק בעל השוליים המצומצמים. המכשיר החדש קטן יותר מקודמו, אך מציע גם מסך קטן יותר ועובר לתצוגה בפורמט חדש של 18:9, את זה כבר ראינו בכמה ממכשירי הדגל הגדולים שהושקו השנה.

מבנה המכשיר עשוי אלומיניום מוקשח מסדרה 7000 אך משלב גם חומר קרמי בארבעה הצדדים הקמורים שלו, כאשר בגרסת הפרימיום למכשיר, לה קוראת שיאומי Mi Mix 2 Special Edition, עשוי הסמארטפון כולו מחומר קרמי ביריעה אחת (Unibody). סביב המצלמה הממוקמת בגב המכשיר משלבת שיאומי ציפוי העשוי זהב 18K, ותחתיה נמצא חיישן לזיהוי טביעות האצבע של המשתמש.

המסך ב-Xiaomi Mi Mix 2 מגיע בגודל 5.99 אינץ’ ומציע רזולוציית תצוגה +Full HD בפריסה של 1080×2160 פיקסלים עם קימורים מכל צידי המסך, כאשר בחלקו התחתון של המכשיר, שם נמצאים השוליים היחידים בחלקו הקדמי, ביצעה שיאומי צמצום משמעותי של 12% בהשוואה לשולי המסך בדגם הקודם בסדרה.

מערך הצילום במכשיר זוכה להתייחסות מיוחדת בעיקר בשל מיקומה של מצלמת הסלפי בחלקו התחתון, זו מציעה חיישן 5 מגה-פיקסל, בעוד המצלמה הראשית בגב המכשיר זהה לזו שראינו ב-Xiaomi Mi6 עם חיישן IMX386 ותמיכה בייצוב אופטי (OIS). בדומה למתבצע בדגם ה-Mi Mix הראשון, כך משלבת שיאומי בדגם החדש בסדרה רמקול מתחת לחלקו העליון של המסך המשמש לצורך דיבור. לצורך זה שילבה הפעם החברה רמקול חזק יותר (50mW מילי-וואט) ומבנה אקוסטי שיעביר את הדיבור דרך הרמקול בצורה טובה יותר.

סמארטפון Mi Mix 2 Special Edition (תמונה: Xiaomi)
סמארטפון Mi Mix 2 Special Edition (תמונה: Xiaomi)

במפרטו הטכני של ה-Mi Mix 2 תמצאו את מעבד 8 ליבות ה-Kyro המשולב במערכת-על-שבב Snapdragon 835 מבית קוואלקום, ולצידו זיכרון RAM בנפח 6 גיגה-בייט ורכיב אחסון בנפחים של 64, 128 או 256 גיגה-בייט, כאשר דגם הפרימיום בסדרה מציע נפח גבוה יותר של זיכרון RAM המסתכם ב-8 גיגה-בייט ואחסון בנפח 128 גיגה-בייט. הסוללה במכשיר, בדומה למסך, מגיעה בקיבולת נמוכה יותר מזו שהציעה הסוללה בדגם ה-Mi Mix המקורי, המסתכמת ב-3,400mAh ‘בלבד’ ומציעה תמיכה בטכנולוגיית הטעינה המהירה Quick Charge 3.0 של קוואלקום.

סמארטפון ה-Xiaomi Mi Mix 2 מגיע בשלוש וריאציות:

  • זיכרון 6GB RAM + אחסון על סך 64 גיגה-בייט במחיר 3,299 יואן (כ-1,785 שקלים לפני מיסים).
  • זיכרון 6GB RAM + אחסון על סך 128 גיגה-בייט במחיר 3,599 יואן (כ-1,950 שקלים לפני מיסים).
  • זיכרון 6GB RAM + אחסון על סך 256 גיגה-בייט במחיר 3,999 יואן (כ-2,165 שקלים לפני מיסים).

גרסת הפרימיום Mi Mix 2 Special Edition מגיעה עם גוף קרמי,  זיכרון 8GB ורכיב אחסון על סך 128 גיגה-בייט ובמחיר של 4,699 יואן, הם כ-2,550 שקלים לפני מיסים.

אבי קורנפלד, מנהל מותג שיאומי בחברת המילטון, יבואנית רשמית של שיאומי בישראל, שנכח באירוע ההשקה בסין, אמר:

אנו עומדים בקשר עם בכירי שיאומי בסין בכדי להביא לישראל את המכשירים החדשים במקביל לשיווקם בעולם.

*עדכון (11:54) – הוספת תגובה מטעם יבואנית שיאומי בישראל, חברת המילטון, בנוגע להשקת המכשיר בארץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים