ג’יי ג’יי אברהמס יביים את פרק 9 של מלחמת הכוכבים

לוגו מלחמת הכוכבים

מעריצי “מלחמת הכוכבים” (Star Wars) חסרי מנוח לאחרונה – תחילה שמענו דיווחים על בעיות בסט הצילומים של הסרט על האן סולו, שצפוי לצאת בקיץ 2018. לאחר מכן אושר שבמאי הסרט פוטרו, והוחלפו ברון הווארד הבטוח-אך-משעמם.

לפני שבוע הגרזנים של דיסני הכו שנית בסדרת סרטי המד”ב המצליחה – קולין טרבורו (Colin Trevorrow), במאי “עולם היורה”, פוטר מצילומי הפרק התשיעי, שאמור לחתום את הטרילוגיה הנוכחית בסאגת הסקייווקרים. במשך מספר ימים הייתה דממה מצד דיסני בנושא, עד שגורם פנימי אנונימי דיווח שטרבורו פוטר, לכאורה, בגלל שהוא קיבל מוניטין של במאי שקשה לעבוד איתו מאז “עולם היורה” ו”הספר של הנרי” משנה שעברה.

מרגע שטרבורו פוטר, עלו שאלות רבות לגבי עתיד הסרט. ודאי שדיסני לא תשאיר את פרק 9 מחוץ לתמונה, אך מי יביים אותו? רבים הצביעו על ראיין ג’ונסון (Rian Johnson), הבמאי והתסריטאי של “אחרוני הג’דיי” (The Last Jedi), הפרק השמיני שצפוי לצאת בעוד מספר חודשים. הם היו בכיוון, אבל פספסו בפרק, כי מי שנבחר לבסוף הוא ג’יי ג’יי אברהמס (J.J. Abrams).

אברהמס, כזכור, ביים את “הכוח מתעורר” (The Force Awakens), הפרק השביעי בסדרה, שיצא ב-2015 והיה מיד לאחד מהסרטים הנמכרים ביותר בכל הזמנים. באתר הרשמי של “מלחמת הכוכבים” הוכרז שאברהמס יכתוב ויביים את הסרט התשיעי. נראה שעליו דיסני סומכת בעיניים עצומות כבמאי ש”נוח” לעבוד איתו.

ב’כוח מתעורר’ ג’יי ג’יי נתן את כל מה שיכלנו לקוות לו, ואני נרגשת מכך שהוא חוזר לסגור את הטרילוגיה שלנו“, הודיעה נשיאת לוקאספילם (Lucasfilm) קת’לין קנדי (Kathleen Kennedy).

הפרק התשיעי של “מלחמת הכוכבים” צפוי לעלות למסכים ב-20 בדצמבר 2019. שמו המלא של הסרט ייחשף, כנראה, במהלך אותה השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים