סמארטפון Huawei Mate 10 נחשף בתמונה חיה ראשונה

Huawei Mate 10 (הדלפה) Huawei Mate 10 (הדלפה)

במסגרת אירוע הכרזה שיתרחש במינכן, גרמניה, ביום שני ה-16 באוקטובר, מתכננת ענקית הטלקום והסלולר הסינית, וואווי, להציג בפני העולם כולו את דור מכשירי הדגל הבא בייצורה לסדרת “מייט”, שתכלול לכל הפחות 3 מכשירים העונים לשמות: Huawei Mate 10 Lite, Mate 10 ו-Mate 10 Pro. כעת, לאחר שזכינו לראות כיצד עשוי להיראות דגם ה-Mate 10, הדלפה חדשה מציגה את המכשיר זו פעם נוספת – הפעם בתמונה חיה ראשונה.

הצצה לאחור

את התמונה החיה הראשונה של ה-Mate 10 חושף לא אחר מאשר מדליף המובייל הפופולרי, אוון בלאס, אותה הוא משתף עימנו דרך חשבון הטוויטר הרשמי שלו. בתמונה ניתן לראות כי המכשיר מציע קווי עיצוב מוכרים למדי – מסך (ככל הנראה בגודל 5.88-5.9 אינץ’) וסביבו שוליים לא כה עבים, אך גם לא דקיקים כפי שהציגו בפנינו ענקיות הטכנולוגיה שיאומי, LG, סמסונג ואפל בשנה האחרונה.

מתחת למסך, בשול התחתון, משלבת היצרנית כפתור בית קפסטיבי שיתפקד גם כקורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש, בזמן שבשול העליון ימוקמו שלל החיישנים הרלוונטיים כמו גם מצלמת הסלפי הקדמית. עוד ניתן לאשר כי המכשיר יציע 3 כפתורים פיזיים בלבד – נעילה/כיבוי וצמד כפתורים לוויסות הווליום, שישולבו כולם בצידו הימני.

ה-Huawei Mate 10, כפי שזה מוצג בתמונה המצורפת בראש הכתבה, נראה זהה לחלוטין לדגם שדלף לרשת בתמונות הדמייה מוקדם יותר החודש על ידי מדליף המובייל OnLeaks. בהדלפה זו זכינו לראות גם את גב המכשיר, שם נמצא מערך הצילום הראשי שכולל 2 חיישני צילום בשילוב פלאש LED ופוקוס לייזר אוטומטי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים