רשמי: מכשירי הדגל הבאים מבית סוני יגיעו עם עיצוב חדש לחלוטין

סוני (צילום: גאדג'טי) צילום: גאדג’טי

לאחר מספר שנים בהן הקפידה סוני שלא לשנות באופן מהותי את קווי העיצוב של מכשיריה מכל הסוגים – הן בזירת מכשירי הדגל והן בזירת שוק הביניים, נראה כי דור הסמארטפונים ומכשירי הדגל הבא מבית ייצורה יביאו עימם עיצוב חדש שטרם נראה בקרב מכשירי היצרנית. כך עולה מתוך דברים רשמיים של קניצ’ירו היבי (Kenichiro Hibi),  מנכ”ל נציגות סוני בהודו.

את הידיעה מספק מנכ”ל סוני הודו במסגרת ראיון למגזין The Indian Express. שם, מציין בכיר החברה כי לאחר מספר שנים בהן נותרו קווי העיצוב של עשרות מכשירי סדרת Xperia ללא כל שינוי ובמסגרת שיטת העיצוב אותה כינתה החברה בשם OmniBalance, דור הסמארטפונים הבא מבית ייצורה יגיע עם עיצוב חדש לחלוטין שטרם נראה בקרב מכשירי היצרנית.

מתוך דבריו של קניצ’ירו היבי (Kenichiro Hibi), מנכ”ל נציגות סוני בהודו, בתרגום חופשי לעברית:

הטמענו את עיצוב Omnibalance עבור כל מכשירי סדרת Xperia X הזמינים בשוק. אנו מתכננים להשיק דור חדש של מוצרים ואתם יכולים לצפות לעיצוב חדש לחלוטין מהמכשירים הללו.

בשלב זה לא ברור מתי תבצע סוני את המהלך ועבור אילו ממכשיריה הבאים, אך לאור העובדה שרק לפני מספר שבועות הכריזה החברה על מגוון סמארטפונים חדשים, בראשם מכשיר הדגל Sony Xperia XZ1, ניתן להניח כי דור מכשירי הדגל הבא וממשיך דרכו לא יוכרז לפני 2018. בהתאם לכך, בהחלט ייתכן כי היצרנית תבחר בתערוכת MWC 2018 כמקום והזמן המתאים ביותר להציג את מכשיריה בעלי העיצוב המחודש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים