WWDC 2011: אז מה מצפה לנו היום?

היום בשעה שמונה בערב (10 בבוקר שעון קליפורניה) ייפתח כנס המפתחים השנתי של אפל שצופה לנו הרבה מאוד דברים חדשים ומעניינים.

כמו בכל שנה, ב-6 ביוני, מתקיים טקס הפתיחה של האירוע המשמעותי ביותר של אפל, שכולל בתוכו כחלק ממסורת שנמשכת מאז 2007 , אייפון חדש ומערכת הפעלה חדשה. את הקטס יעביר כבכל שנה מנכ”ל אפל – סטיב ג’ובס.

השנה צפוי ג’ובס להציג את מערכת ההפעלה החדשה, iOS 5 וגם את מערכת ההפעלה החדשה למחשבי אפל – Mac OSX Lion. דבר נוסף שיוצג הוא שירות הענן החדש מבית אפל – iCloud שעל פי השמועות או יתווסף לשירות ה-MobileMe או שיחליף אותו. השירות ברובו, על פי השמועות, יהיה קשור להזרמת מדיה כגון מוזיקה וסרטים ואולי גם יינתן בחינם.

השנה, ישנו ספק גדול שיוצג מכשיר אייפון חדש – ישנן שמועות שהוא יוצג במהלך יולי-אוגוסט, או בכלל בספטמבר, זמן שבדרך הוקדש לכנס המוזיקה של אפל בו מוצג מדי שנה דור חדש של משפחת האייפודים. אך שוב, הכל שמועות, והאפשרות כי מכשיר אייפון חדש יוצג היום אינה נשללת לחלוטין.

אז כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לגאדג’טי בשמונה בערב ולעקוב אחר המעקב החי שלנו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים