לקראת אירוע ה-Pixel 2: אלו המוצרים שמתכננת גוגל להציג ב-4 באוקטובר

Google Pixel 2 (הדלפה: Evleaks) Google Pixel 2 (הדלפה: Evleaks)

ביום רביעי הקרוב, ה-4 באוקטובר, ובזמן שאנו בישראל נחגוג את חג הסוכות, תערוך גוגל אירוע הכרזה בו צפויה החברה לחשוף את זוג מכשירי הדגל החדשים שלה – Google Pixel 2 ו-Pixel 2 XL. לצד השניים, צפויה החברה להציג מספר מוצרים נוספים בקטגוריות שונות, אלו זכו להדלפות שחשפו אותם כמעט במלואם. רגע לפני שתפתח גוגל את אירוע החומרה השנתי שלה, הנה המוצרים שמצופה החברה לחשוף בו.

Google Pixel 2

זוג הסמארטפונים החדשים של גוגל בסדרת הפיקסל 2 כבר נחשפו כמעט במלואם טרם הספיקה גוגל להציג את השניים באופן רשמי, כאשר גוגל עצמה הפתיעה בחודש שעבר עת דיווחה על רכישתה של המחלקה בחברת HTC שעסקה בפיתוח עבור סדרת הפיקסל עד כה בתמורה ל-1.1 מיליארד דולר. את דגם ה-Pixel 2 הסטנדרטי הייתה צפויה לייצר HTC זו שניה נוספת, כך שהבחירה ברכישה מובנת.

הפיקסל 2 צפוי להגיע עם מסך Full HD בגודל 5 אינץ’, מעבד מתומן ליבות שישולב במערכת-על-שבב Snapdragon 835 מבית קוואלקום, זיכרון 4GB RAM, נפח אחסון של 64 או 128 גיגה-בייט וסוללת 2,700mAh. ייצור המכשיר על-ידי HTC הוביל לשמועה המציינת כי דגם זה יציג גם מסגרת הרגישה למגע שתאפשר ביצוע פעולות שונות במכשיר, בראשן התקשורת עם העוזרת הקולית של גוגל – Google Assistant. יכולת דומה הוצגה בעבר בדגם ה-U11 של HTC.

דיווח קודם הנוגע למכשיר זה הציג תמונות של ה-Pixel 2 בשלושה צבעים: “בערך כחול” (Kinda Blue), “פשוט שחור” (Just Black) ו-“ברור שזה לבן” (Clearly White), ולצידם חשף גם את מחירי המכשירים. דגם הבסיס בעל נפח אחסון של 64 גיגה-בייט צפוי להגיע במחיר 649 דולר בארה”ב, בעוד דגם ה-128 גיגה-בייט יעלה 749 דולר. מועד ההשקה של המכשיר בארה”ב ככל הנראה יהיה ב-19 באוקטובר.

Google Pixel 2
Google Pixel 2 (הדלפה: droid-life.com)

הדגם השני, והגדול יותר בסדרה, הינו ה-Pixel 2 XL אשר צפוי להגיע בייצור חברת LG ולהביא עימו את השינויים הגדולים יותר בסדרת המכשירים, אשר בראשם מסך ענק בגודל 6 אינץ’ בעל שוליים מצומצמים למדי, בדומה ל-V30 של היצרנית הדרום קוריאנית. מסך זה צפוי להציע גם רזולוציה גבוהה יותר של +Quad HD.

דרך מספר תמונות שפירסם דרך חשבון הטוויטר שלו, חשף אתמול (ב’) מדליף המובייל הסדרתי אוון בלאס את המכשיר משני צידיו. התמונות מדגימות את השוליים המצומצמים סביב המסך ואת פורמט ה-18:9 הצפוי להגיע בצד התצוגה.

Google Pixel 2 XL (הדלפה: Evleaks)
Google Pixel 2 XL (הדלפה: Evleaks)

במפרטו הטכני של ה-Pixel 2 XL אנו מצפים לראות את פלטפורמת ה-Snapdragon 835 גם כן, ולצידה נמצא סוללה גדולה יותר בקיבולת של 3,520mAh, רכיב אחסון בנפח 64 או 128 גיגה-בייט, מערך אודיו סטריאופוני ומצלמה המגובה על ידי מייצב אופטי ושבב עיבוד תמונה שפיתחה גוגל עצמה.

בצד העיצוב צפוי דגם ה-Pixel 2 XL להציע שני צבעים: “שחור ולבן” (Black & White) ו-“פשוט שחור” (Just Black), כאשר המחירים של דגם זה צפויים להתחיל ב-849 דולר עבור הדגם הבסיסי בעל נפח אחסון של 64 גיגה-בייט ולהגיע עד 949 דולר עבור דגם הכולל רכיב אחסון של 128 גיגה-בייט. מועד ההשקה של דגם ה-XL עשוי להגיע כחודש לאחיו אחיו הקטן לסדרת הפיקסל 2, בתאריך ה-15 בנובמבר.

שני המכשירים צפויים לנטוש את מחבר האוזניות לטובתו של חיבור USB Type-C שישמש למטרה זו, כאשר דיווח מהשבוע שעבר טען כי גוגל תציג את השניים עם כרטיס eSIM, המאפשר מעבר מהיר בין ספקי סלולר, אך אינו נתמך בשלב זה בישראל.

Google Pixelbook

אי שם ב-2013 חשפה גוגל את ה-Chromebook Pixel, מחשב נייד עם מפרט ברמה גבוהה במיוחד אשר מריץ את מערכת ההפעלה Chrome OS. כשנתיים מאוחר יותר הציגה החברה את דגם ההמשך של המחשב עימו הגיעו מספר עדכונים שעיקרם מתחת למכסה המנוע, וכעת, בחלוף הרבה מעבר לשנתיים מאז נחשף הדגם האחרון בסדרה, עשויה גוגל לחשוף את הדור הבא של המחשבים הניידים לסדרת הפיקסל.

הדלפה מהחודש הקודם חשפה מוצר בשם Google Pixelbook, אשר עתיד להגיע עם מערכת ההפעלה Chrome OS ולשלב את העבודה יחד עם עט סטיילוס חדש – Pixelbook Pen, אשר יהיה רגיש למגע וצפוי לספק דיוק מרשים. מפרטו הטכני של המחשב לא נחשף באותה הדלפה, אך ניתן לצפות כי בדומה לקודמיו בסדרה, אף ששמו שונה מעט, יזכה ה-Pixelbook לשלב את המעבדים החדשים ביותר מבית אינטל לצד שפע אפשרויות נוספות.

Google Pixelbook (הדלפה: droid-life.com)
Google Pixelbook (הדלפה: droid-life.com)

מה שכן חושפת ההדלפה היא האפשרות של המחשב להתקפל לכדי מבנה טאבלט, מה שרומז על השימוש במסך מגע. בנוסף, נחשפו וריאציות האחסון השונות שיגיעו בגרסאות המחשב וכן התמחור שלהן, זה לא צפוי להיות זול. גרסה של ה-Pixelbook עם נפח אחסון של 128 גיגה-בייט תוצע במחיר של 1,199 דולר, כאשר שדרוג ל-256 גיגה-בייט יקפיצו את המחיר ל-1,399 דולר והאופציה ל-512 גיגה-בייט תעלה את המחיר ל-1,749 דולר. עט הסטיילוס Pixelbook Pen יגיע בנפרד ויתומחר ב-99 דולר.

Google Pixelbook Pen (הדלפה: droid-life.com)
Google Pixelbook Pen (הדלפה: droid-life.com)

Google Daydream View

ה-Daydream View הוצגו לראשונה באירוע החומרה שערכה החברה בשנה שעברה, והשנה צפויה גוגל להציג גרסה מעודכנת למשקפי המציאות המדומה. על פי ההדלפה שנחשפה בנושא, נראה כי העיצוב השתנה מעט וכך גם המחיר, שעולה כעת ל-99 דולר. פרט לזאת, לא נחשפים פרטים אחרים המסבירים את העלייה במחיר המשקפיים, לאלו ניאלץ להמתין עד האירוע שתערוך מחר (ד’) החברה.

Google Daydream View 2017 (הדלפה: droid-life.com)
Google Daydream View 2017 (הדלפה: droid-life.com)

Google Home Mini

הבית החכם מהווה חלק לא קטן באסטרטגיה של גוגל ובשנה האחרונה צברה החברה תאוצה בתחום זה דרך הפלטפורמה שבנתה סביב ה-Google Assistant. באירוע החומרה הקרוב עשויה גוגל להציג גרסה חדשה לרמקול ה-Google Home, אותו מניעה העוזרת הקולית של החברה, כאשר הפעם יהיה זה מוצר קטן וקומפקטי יותר שיענה לשם Google Home Mini.

דגם המיני של הרמקול החכם נחשף בהדלפה של אתר Droid-Life עוד בחודש שעבר ולפיה צפוי ה-Home Mini לתת תשובה למוצר דומה מבית אמזון, ה-Echo Dot, אשר משלב את העוזרת הקולית אלכסה (Alexa) ומוצע במחיר של 50 דולר דרך אתר ענקית הקמעונאות. המוצר של גוגל צפוי לזכות למחיר דומה של 49 דולר ויוצע במגוון צבעים, בהם שחור, אפור וכתום, כאשר בחלקו העליון מופיעים מה שעשויים להתברר כנורות LED המדגישות את פעולת הרמקול החכם ועשויות להציג מגוון צבעים.

Google Home Mini (הדלפה: droid-life.com)
Google Home Mini (הדלפה: droid-life.com)

מוצרים משלימים ל-Google Assistant

פרט ל-Google Home Mini עשויה גוגל להציג מספר מוצרים נוספים שישלבו בתוכם את העוזרת הקולית Google Assistant, אם כי אלו לא בהכרח ייחשפו באירוע הקרוב.

הראשון מבין מוצרים אלו עשוי להיות מתחרה לרמקול החכם Echo Show של אמזון המשלב מסך וכן את העוזרת הקולית המתחרה אלכסה. המוצר המתחרה של גוגל צפוי להציג מסך בגודל 7 אינץ’ ולשלב כמה מהשירותים הקיימים של גוגל, בהם יוטיוב, תמונות וכמובן את ה-Google Assistant, זאת לצד שירותים נוספים כמו זה של נטפליקס. מוצר זה עשוי אף לספק שליטה במוצרים אחרים בקטגוריית הבית החכם של החברה, הם מוצרי חטיבת Nest.

המוצר השני אותו עשויה להציג לצד זוג המכשירים בסדרת הפיקסל 2 הן אוזניות אלחוטיות חדשות. בציוץ ששיגר בסוף השבוע עורך אתר Android Police, דיוויד רודוק, חשף זה כי האוזניות האלחוטיות יוצגו במחיר של 159 דולר ויכללו חוט המחבר ביניהן. חשיפת האוזניות לצד זוג מכשירי הפיקסל 2 תהיה דבר מובן למדי במידה שאכן תבחר גוגל להסיר את מחבר ה-3.5 מ”מ מהסמארטפונים שלה, אם כי מחירן הגבוה מעיד על כך שיהיו אביזר לרכישה בנפרד, ולא חלק מהחבילה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים