גאדג’טי דיל: חסכו עד 100 שקלים ברכישת Xiaomi Mi A1 בישראל

Xiaomi Mi A1 (תמונה באדיבות Xiaomi) Xiaomi Mi A1 (תמונה באדיבות Xiaomi)

עדכון: המבצע הסתיים

עם פתיחתו של חודש ספטמבר הציגה שיאומי שיתוף פעולה חדש עם גוגל במסגרתו הושק סמארטפון ה-Xiaomi Mi A1 כחלק מתכנית Android One של ענקית החיפוש. המכשיר עצמו הינו העתק מושלם של דגם ה-Mi 5X שהציגה שיאומי ביולי האחרון, אך עם שינוי משמעותי אחד במערכת ההפעלה, זו מגיעה בגרסה נקייה של אנדרואיד 7 וללא ממשק המשתמש המותאם MIUI, כך שזו צפויה לקבל עדכונים שוטפים מגוגל בהמשך הדרך.

במפרטו הטכני תוכלו למצוא מסך בגודל 5.5 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה Full HD בפריסה של 1080×1920 פיקסלים, מעבד בעל 8 ליבות Cortex-A53 בתדר ליבה מירבי של 2GHz אשר משולב בפלטפורמת Snapdragon 625 מבית קוואלקום לצד זיכרון 4GB RAM, רכיב אחסון של 64 גיגה-בייט, סוללת 3,080mAh, זוג מצלמות 12 מגה-פיקסל המשולבות במערך צילום כפול בגב המכשיר ומצלמת סלפי בעלת חיישן 5 מגה-פיקסל בחלקו הקדמי.

הנחה ברכישת Xiaomi Mi A1 בישראל

דגם ה-Mi A1 עשה דרכו לישראל זמן לא רב לאחר שנחשף באופן רשמי וזמין כעת בארץ דרך יבוא רשמי של חברת המילטון וכן דרך יבוא של מובייל ישראל.

דרך שיתוף פעולה עם רשת המחשוב והסלולר KSP, אנו מציעים לכם הנחה של 100 שקלים לרכישת סמארטפון ה-Mi A1 ביבוא רשמי של המילטון או הנחה של 30 שקלים ברכישתו דרך היבוא של חברת מובייל ישראל באתר KSP. ההנחה תקפה בלחיצה על הקישורים התואמים מטה ללא צורך בהזנת קוד קופון (לא זמינה הנחה נוספת באילת).

המזמינים דרך האתר יקבלו בנוסף להנחה גם משלוח חינם עד הבית ועד 36 תשלומים ללא ריבית ושנתיים אחריות. את ההנחה תוכלו לראות לאחר הוספת המוצרים לסל הרכישה באתר KSP.

  • להזמנת ה-Xiaomi Mi A1 ביבוא רשמי של המילטון במחיר של 1,235 שקלים (אחרי הנחה) – לחצו כאן.
  • להזמנת ה-Xiaomi Mi A1 ביבוא מובייל ישראל במחיר של 1,120 שקלים (אחרי הנחה) – לחצו כאן.

הנחה על Xiaomi Mi A1 באתר KSP

מעת לעת ננסה להביא בפניכם הצעות נוספות והנחות דרך גאדג’טי דיל או דרך עמוד הקופונים והמבצעים החדש שלנו. אם ישנו מוצר או מוצרים שתרצו שנשים עליהם את הדגש, אנא ספרו לנו דרך מערכת התגובות או במייל דרך דף יצירת הקשר באתר.

גילוי נאות: הקישורים למוצרים המופיעים בעמוד זה צבועים בחשבון המשתמש שלנו בגאדג’טי ואנו מקבלים עמלה על כל רכישה בפועל של מוצר. עמלה זו אינה מייקרת את המחיר הסופי עבורכם.

*אתר גאדג’טי הוא איננו הגוף המפעיל את המכירות המוצגות מעלה ואין לו כל דבר וסמכות בכל תלונה שתהא על טיבם, איכותם או מחירם של המוצרים. המבצע עד גמר המלאי, ול-KSP הזכות להפסיקו בכל עת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים