הכירו את Overpowered: אפליקציה ישראלית שתהפוך אתכם לגיימרים טובים יותר

לפני מספר ימים הושקה אפליקציה ישראלית חדשה בשם Overpowered, שאמורה לתת כלים לגיימרים, לביצועי משחק טובים יותר. הרעיון הבסיסי של האפליקציה פשוט למדי: בשלב ראשון, אתם בוחרים איזה משחק מעניין אתכם, מעריכים את רמת הביצועים שלכם ומסמנים את הדמויות, הנשקים או סגנונות המשחק האהובים עליכם (אפשר כמובן לשלב גם קומבינציות שונות). ניתן כבר למצוא את הכותרים המובילים בשוק כמו Overwatch, Playerunknown’s Battlegrounds, Call of Duty וגם את Clash Royale ומיינקראפט.

לאחר שהגדרתם את ההעדפות שלכם, אתם יכולים לבחור איזה עדכונים לקבל: ישנם מדריכי וידאו, קהילה של שאלות, תשובות וסקרים (הגילדות) ופיד של חדשות ועדכונים מאתרי גיימינג מובילים. בהתאם לבחירות ולפעילות שלכם, תקבלו התראות פוש כל פעם שישנו עדכון רלוונטי.

מאחורי הקלעים של OverPowered

על מנת לקבל עוד מידע על האפליקציה, להבין כיצד היא נוצרה ואילו עוד שיפורים צפויים בהמשך, שוחחנו עם נתי ברקובר, מנכ”ל שותף ב-Newsfusion הישראלית, האחראית על פיתוחה. חברת Newsfusion מפתחת אפליקציות שמתמחה בסריקה של מקורות מידע והצגת פיד מותאם אישית למשתמש, באמצעות אינטלגנציה מלאכותית. לחברה יש כבר קטלוג אפליקציות נרחב, ולאחרונה היא החליטה להיכנס ספציפית לתחום הגיימינג.

הרעיון ל-Overpowered הגיע כשברקובר מצא את עצמו עוקב אחרי סרטונים ומדריכים לבאטלפילד, באתרים כמו Twitch ו-YouTube. ברקובר הבין שזה יהיה רעיון טוב ליצור אפליקציה שתיתן טיפים ומדריכים לשחקנים באמצעות שימוש בטכנולוגיה הקיימת של החברה.

לצד אותם השחקנים שרוצים לשפר את הביצועים שלהם, יש גם את אלו שרוצים לשתף מן הידע והניסיון שלהם בצורה נוחה, וכאן בדיוק נכנסת מערכת הדירוג של האפליקציה שנותנת לכל שחקן דירוג על סמך התרומה שלו לשאר השחקנים בגילדה. כל שחקן יכול לעקוב אחרי ביצועים של שחקנים אחרים בגילדה. כרגע אמנם לא מוצגים הביצועים של השחקן ישירות מן המשחק, אבל זו תכונה שבהחלט עשויה להתווסף בעתיד.

כרגע העדיפות הראשונה של Newsfusion היא לשפר ולשייף את הפונקציונליות הבסיסית של האפליקציה, ובקרוב מאוד גם להוסיף מודל כלכלי שיתגמל את השחקנים הטובים ביותר (Pro Gamers). בהמשך, החברה מתכננת תרגום של האפליקציה לשפות זרות וחדירה למזרח הרחוק.

כרגע האפליקציה זמינה לאנדרואיד דרך חנות Google Play, ואפשר להירשם לבטא ל-iOS דרך האתר הרשמי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים