דיווח: Xiaomi Mi 7 יוכרז מוקדם מן הצפוי, ייתכן כי יוצג כבר ב-MWC 2018

Xiaomi Mi6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Xiaomi Mi6 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

לא מכבר הכריזה שיאומי, אחת מיצרניות הסמארטפונים הסיניות הבולטות והפופולריות ביותר כיום, על מכשיר הדגל השני בייצורה ל-2017, הוא ה-Xiaomi Mi Mix 2, כאשר זה תפס את מקומה את סדרת Mi Note שלקחה צעד אחורה עם ה-Mi Note 3 אל עבר השוק הבינוני-גבוה. כעת, נראה כי עינייה של היצרנית נשואות אל עבר מכשיר הדגל הבא, Xiaomi Mi 7, כאשר השמועות והדיווחים בעניינו מתחילים לצוץ ברשת.

על פי שמועה חדשה שמקורה במולדת היצרנית, שיאומי מתכננת להקדים את ההכרזה על ה-Mi 7 בהשוואה לקודמו וזה יוצג כבר בחודש פברואר 2018, ייתכן אף כחלק מתערוכת MWC 2018 שתחול בין התאריכים ה-26 בפברואר ל-1 במרץ. לשם השוואה, ה-Xiaomi Mi 6 הוצג רשמית במסגרת אירוע הכרזה שהתרחש בחודש אפריל האחרון, מספר חודשים לאחר שהציגו LG, וואווי ויצרניות נוספות את מכשירי הדגל שלהן.

באותה הנשימה חושפת השמועה החדשה כי שיאומי עובדת בימים אלו מול קוואלקום על מנת לבצע אופטימיזציה למערכת השבבים Snapdragon 845 שתאפשר לזו לתפקד באופן הטוב ביותר על גבי דגם ה-Xiaomi Mi7. עוד נמסר כי מכשיר הדגל החדש עשוי להביא עימו גב קרמי וכן יכולות טעינה אלחוטית מהירה. דיווח קודם בנושא הציג תמונה זהה, כאשר הוזכר בו כי החברה מתכננת להכריז על ה-Mi 7 כבר במהלך הרבעון הראשון של השנה הבאה.

בשלב זה מעטים הפרטים הידועים אודות ה-Xiaomi Mi 7 ונראה כי נאלץ להמתין עוד מספר חודשים על מנת לגלות את אלו. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים