-פרסומת-

מצלמות ה-Google Pixel 2 מקבלות את הציון הגבוה ביותר בדירוג DxOMark

| יום חמישי, 5 באוקטובר 2017, 19:30 | סלולר, צילום
Pixel 2 XL (תמונה: Google)

Pixel 2 XL (תמונה: Google)

ה-Galaxy Note 8 של סמסונג וה-iPhone 8 Plus של אפל רק נכנסו לראש טבלת הדירוג של את הצילום DxOMark, וכבר נאלצים לפנות את מקומם לזוג המכשירים החדשים שחשפה אמש (ד’) גוגל באירוע הכרזת החומרה השנתי שלה. שני דגמי סדרת הפיקסל 2 זוכים כעת לציון הגבוה ביותר שמספק מבחן המצלמות הצרפתי לסמארטפונים, מה ששם את גוגל במקום הראשון בתחום זו שנה שנייה ברציפות.

ציוני DxOMark (אוקטובר 2017)

ציוני DxOMark (אוקטובר 2017)

דגמי ה-Pixel 2 וה-Pixel 2 XL משלבים בגבם את אותה המצלמה בעלת חיישן 12.2 מגה-פיקסל עם פוקוס לייזר וזיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי, ובצד זה זוכים השניים לתשבוחות גבוהות בשל הדיוק והמהירות בביצוע הפוקוס בצילום תמונות ווידאו גם כן. הציון הכללי אותו מקבלות מצלמות הסמארטפונים בסדרת הפיקסל 2 עומד על 98, כאשר ההישג נרשם לאיכות הפקת הוידאו של השניים, דבר שמשך מטה את מיקומם של דגמי ה-Note 8 וה-iPhone 8 Plus שקיבלו ציון כללי של 94 “בלבד”.

התוצאה שמחלק אתר DxOMark לדגמי הפיקסל 2 במבחן התמונות עומד על 99, נקודה פחות מהציון המושלם שקיבל ה-Note 8 של סמסונג. החוזקות העיקריות של מצלמות הפיקסל 2 מגיעות בצד הדיוק בצבעים, הניגודיות והחשיפה המתבטאות טוב מכל בצילום תמונות HDR, הפוקוס וצילום תמונות באמצעות מנגנון הפלאש במכשיר. אולם את הציון הסופי הגבוה מקבלת המצלמה החדשה של גוגל הודות לצילום הוידאו, אשר יתרונותיו הגדולים מגיעים בצד ייצוב התמונה והפוקוס המהיר.

צילום תמונות הפורטרייט מקבל מחמאות, אך נראה כי עדיין לא מדובר בתוצאה הטובה ביותר שראו המדרגים באתר, זו שמורה למכשי ה-iPhone 8 Plus בעל עדשת הטלפוטו המסוגלת לבצע הפרדה טובה יותר בתחום זה. ועם זאת, מבט לחלוקת הציונים לפי קטגוריה מציגה תמונה מעודדת עבור הפיקסל 2, כאשר זה מקבל ציון 45 בצילום תמונות Bokeh, הזהה לציון שקיבל דגם ה-Galaxy Note 8 של סמסונג בעל עדשת הטלפוטו. ב-DxOMark מציינים כי גם ביצוע זום הינו רחוק ממושלם במכשירי הפיקסל החדשים, כאשר זה מתבצע באופן דיגיטלי בלבד, ומציג תוצאות טובות, אך רחוקות מאלו של מצלמות בעלות עדשת הטלפוטו.

כדי שתוכלו להעריך בעצמכם את תוצאות המבחנים של שלושה הטלפונים הנמצאים כעת בראש הטבלה, אנו מצרפים את כל הנתונים בחלוקה על פי קטגוריות מטה (לחצו להגדלה):

מקורות
DxOMark
במאגר הקופונים שלנו כבר ביקרתם?
סמארטפונים וגאדג'טים במחירים נוחים ובמשלוח ישיר עד הבית
לחצו כאן
מוצרים קשורים
השקה
נובמבר 2017
מסך
6 אינץ'
זיכרון עבודה
  • 4GB
ערכת שבבים
  • Snapdragon 835
נפח אחסון
128GB / 64GB
מצלמה
12.2 מגה-פיקסל
סוללה
3520mAh
מערכת הפעלה
Android 8.0 Oreo
השקה
אוקטובר 2017
מסך
5 אינץ'
זיכרון עבודה
  • 4GB
ערכת שבבים
  • Snapdragon 835
נפח אחסון
64GB / 128GB
מצלמה
12 מגה-פיקסל
סוללה
2770mAh
מערכת הפעלה
Android 8.0 Oreo
קריאה נוספת
עוד על הכותב
author-image
רונן מנדזיצקי
ronen@gadgety.co.il
עורך ראשי בגאדג’טי ומנהל החברה המפעילה את האתר. בעל תואר ראשון במדעי המחשב, בעבר עסק בתכנות ובניהול תיקים. אובססיבי במיוחד בנוגע לניסיון הבלתי נגמר להבין כיצד דברים עובדים ומקווה להמשיך ולחקור ללא סוף.
סלולרי: Xiaomi Mi Mix 2 | מחשב: Apple Macbook Pro
תגובות לכתבה
  • נהוראי חן

    נחמד

  • Ron

    השאלה היא מה האייפון אקס יקבל
    נובמבר 3 זוז

  • Mikelt

    נתונים על יבש, רוצים לראות תמונות סרטונים.

    • Android Developer

      יש המון דוגמאות ברשת.

  • מרדכי משיטה

    קשה לי להאמין היום למבחנים כאלה ואחרים שהם נקיים מדברים כאלה ואחרים שבדקו את האייפון הוא הייה ראשון אחרי זה בדקו את סמסונג קבל מקום ראשון עכשיו שבדקו את הפיקסל הוא מקבל מקום ראשון זה מריח לי משהוא פה מסריח עם היו בודקים אותם ביחד באותו זמן ואותו תנאים ומבחן התוצאה הייתה אחרת אבל הבודקים כנראה יודעים למה הם לא בודקים אותם ביחד זה הכל אינטרסים כאלה ואחרים עוד כמה זמן יוצא מכשיר חדש של HTC לא בטוח שהוא יחזור למקום הראשון כי אין לו עדשה כפולה ושום אפקטים כאלה ואחרים ולא אפקט בוקה ועוד שטיות אז אצלם הוא לא יקבל מקום ראשון הכל זה בולשיט אחד גדול

    • nirmitlamed

      אותה קבוצה לא יכולה לשחרר ציונים לטלפון שעדיין לא הושק ולכן החברה שמייצרת את הטלפון משתמשת בזה כדי לקדם את הטלפון שלה באירוע ההכרזה.

    • CatcHaPixel

      עדשה כפולה זה כזה גימיק דבילי. שזה הפתיע אותי שכל כך הרבה יצרנים הלכו על זה …
      אם זה היה כזה מוצלח – כבר מזמן היית רואה את זה בעולם ה DSLR אבל תנחש מה… אף אחד לא עושה את זה שם..

      • Camilla Russo

        Maybe for most of the companies it’s a gimmick but lg’s dual cameras with the wide angle lens is the real deal and imo this is the best implementation of a dual cameras on the market right now.

        • שמואל

          you’re still have the v20 /v30? I want to recommend one for my sister

          • Camilla Russo

            Nope i have a normal s8 but if i had to buy a new phone right now i would choose the v30.

          • שמואל

            It really does not appropriate you to have a same phone like everyone else … You always know what you want from your phone, and exactly what features you need

          • Camilla Russo

            I don’t care about what everyone else having i got a really good deal for me and for my husband, he bought the plus model and i bought the normal model and we got a really good price so we jumped on the deal, next year when my contract with vodafone ends I’ll probably buy the v40.

          • יואב

            בעלך? מתי הספקת רוסו? מזל טוב!

            בקרוב אצלי 😉

          • שמואל

            מזמן כבר.

          • יואב

            לא, בוודאות.

          • Camilla Russo

            Thanks! It was last month, a lot happened at the last year and a half.

          • יואב

            עשית לי את היום רוסו, באמת. מאחל לכם רק טוב, מכל הלב.

          • שמואל

            I’m happy for you 😁👫

          • יואב

            חחח. למה חלקכם כותב לה באנגלית? למה היא כותבת באנגלית אני יודע, אבל אתם? היא מבינה טוב מאוד עברית….

          • שמואל

            נו באמת לא הבנת? לדעתי זה בגלל שהיא לא רוצה שכל הטרולים ינז’ז’ו לה… .. ואנחנו “זורמים” איתה ושומרים על שיחה נקייה… .הופ! גם את זה צריך לכתוב באנגלית…..

          • יואב

            ידידי, היא לא כותבת באנגלית בגלל הסיבה שציינת, אני יודע את הסיבה, כי אני זה שהמלצתי לה לעשות זאת, ושמח שאימצה. את הסיבה למה היא תספר לכם אם תרצה.

            אבל השאלה שלי הייתה למה אתם כותבים לה באנגלית? סתם מסקרן אותי.

          • שמואל

            לשיטתי אני לא רוצה שיכנסו פה אחרים לשיחה, ועובדה זה עובד.
            חוץ מזה שאני לא אוהב שיחה מוזרה כזאת. אני אוהב שיחה טבעית.

          • יואב

            אחלה, סתם סיקרן אותי.

          • ‫אוריה גאון‬‎

            חחח למה היא כותבת באנגלית אם היא מבינה עיברית? ובדרכ אם מישו פותח באנגלית זורמים עם אנגלית

          • Camilla Russo

            It’s easier for me to express myself in English.

        • anthrax

          Still a bluff – a mobile lense is crap – its nice when you see it at Social which they compress to low resolution but when you really analyze it – it’s a shit vs any cheap DSLR

      • ‫אוריה גאון‬‎

        יש הבדל עצום בין מצלמות מקצועיות למצלמות בסלולר. במקצועיות יש עדשה אופטית וככה הזום לא מאבד איכות. בסלולר אי אפשר לעשות את זה לכן שמו עדשה כפולה

        • anthrax

          אין קשר. זה גימיק נטו. אתה יכול להשיג את אותו אפקט בעיבוד.

          • יואב

            עדשה כפולה זה גימיק אם בוחרים ליעד את העדשה השניה (אפל+סמסונג) לטלפוטו ותמונות פורטרט ואפקט בוקה. גוגל הראתה בפיקסל 2 שאפשר לעשות זאת עם תוכנה ועדשה אחת.
            אם העדשה השניה מיועדת לזווית רחבה, כמו ש LG בחרה במכשירים שלה, זה ממש לא גימיק. קמילה כתבה זאת בעצמה הרבה לפני כמה הודעות למעלה.

  • nirmitlamed

    אתם זוכרים שבשנה שעברה גוגל צחקו על אפל שהסירה את החריץ 3.5 מ”מ של האוזניות מהאייפון ועכשיו גוגל עשו אותו הדבר ? פשוט בדיחה.

    יש לגוגל כל כך הרבה מקומות שבה היא צריכה להשתפר שמסך עם שוליים כל כך גדולים בשנת 2017 זה פשוט בושה, הם ממש מחקים את אפל. חבל שהם לא מחקים אותה בדברים הטובים.

    • אור

      נכון, זה נראה כאילו הם מחפשים על מה לרדת על חברות אחרות שאחר כך קולטים שהם עושים את זה גם למען התקדמות טכנולוגית.

      • nirmitlamed

        זה פחות ההתקדמות הטכנולוגית מאשר הרווחים שנוצרים כתוצאה ממכירת איבזור. המחיר של אוזניות תואמות יעלה פי כמה מאשר אוזניות אנלוגיות פשוטות. אין ממש הבדל בין האנלוגי לדיגיטלי ואם כן אז ממה שאני יודע העדפה היא מבחינת איכות סאונד לכיוון האנלוגי ולא לכיוון דיגיטלי.

        • יואב

          מי שטוען שהסרת שקע אוזניות הוא עבור התקדמות טכנולוגית הוא *&#@*. אפל עשתה זאת רק עבור שהלקוחות שלה ירכשו ממנה על הדרך גם אוזניות אלחוטיות במחיר מופקע. ועכשיו גוגל גם הצטרפה לטרנד, ביזיון.

          איכות סאונד בחיבור חוטי טובה משמעותית מאיכות סאונד אלחוטי. זו עובדה, לא דעה.
          גם DAC , ויש דאקים לאודיופילים שעולים אלפי $, עובדים רק מול חיבור חוטי.

        • Roy

          אל תשכח שמביאים מתאם בקופסה.

          • nirmitlamed

            אני מבטיח לך שעוד שנה או שתיים הם יורידו את המתאם מהקופסא. אבל המשחק הזה של מתאמים זה קצת לא נוח, לא הייתה אומר?

        • אור

          דווקא כן יש הבדל, הנוחות שאתה לא צריך להסתבך עם החוטים, ופתאום הם גם נקשרים, יש לך יותר חופשיות וגם מרחק עם אוזניות אלחוטיות. זה בהחלט התקדמות טכנולוגית.
          אכן חוטי מביא תוצאה טובה לסאונד, אבל דיגיטלי לא בצורה דרסטית יותר גרוע ממנו, זה גם יכול להרגיש אותו דבר.

          • nirmitlamed

            אוזניות אלחוטיות היו אפשריות כבר כמה שנים טובות ואין סיבה שאחד יבוא על חשבון השני. גוגל רוצה שתעבור לחבר את האוזניות החוטיות שלך על פי הסטנדרט הדיגיטלי שהחברה מרוויחה הרבה יותר מהמעבר הזה מאשר הלקוחות שלה.

          • אור

            זה לא הסטנדרט של גוגל, אלא כללי שהרבה חברות משתמשות בו, וכמובן גם מתקדמות עליו כמו מוטרולה ועוד, חוץ מזה, מהשקע הזה אפשר להוציא צלילים יותר טובים מהשקע שנוצר לפני 100 שנים.
            ומה זאת אומרת לא שורדות? תשמור על האוזניות שלך מה הבעיה.
            ונכון שהם היו אפשרויות, אולי אבל הגיע הזמן להתקדם אבל לעתיד קצת יותר טוב?

    • יואב

      הכל נכון, אפילו נתתי לך לייק 🙂

      אבל אפשר גם לתת מילה טובה שמגיע, ובנושא המצלמה מגיע לגוגל מילה טובה – יש לפיקסל את המצלמה הכי טובה בשוק.

      Having said that אני בדעה שבעין אנושית אף אחד לא יראה הבדל בין מצלמה של אייפון, סמסונג, גוגל. זה הכל נטו יח”צ. יותר מזה, אני מוכן להתערב מול כל אחד, שבתחרות עיוורת, כלומר אם אני מצלם אותה תמונה מ 3 מכשירים שונים, נניח האייפון, הנוט 8, הפיקסל – המשתמש הרגיל לא ידע לזהות איזו תמונה צולמה על ידי איזה מכשיר. כולן מעולות.

      • nirmitlamed

        אתה צודק, יש להם לא מעט דברים חיוביים וטובים למרות הצעדים הלא מובנים שלהם בהרבה מקרים שיוצאים כנגד קהל הצרכנים שלהם.

      • Nadav

        יש מצבים שבהם הפער הוא מאוד משמעותי, בעיקר בצילום בתאורה נמוכה (ורואים אותו גם אחרי שמעלים לרשתות החברתיות). אני אישית מצליח לזהות מה הפיקסל צילם אם תשים לי A,B,C.

  • אור

    לגוגל פיקסל באמת יש את המצלמה אחת המרשימות ממבט שלי, ממש אהבתי את התמונות המצולמות וזה נראה שגוגל עבדה ממש קשה השנה בשביל להציג מצלמה איכותית ביותר.
    מעניין עד כמה גבוה הציונים שלהם יכולים להגיע, זה כבר נראה כמו חירבושים חחחח

    • anthrax

      זה בדיוק אותה מצלמה שיש ב S8 ב HTC U וכל מכשיר דגל אחר – אותו חיישן.

      • אור

        בטוח? הוא נראה יותר גדול.
        וגם אם, העיבוד תמונה בו הרבה יותר טובה בזכות ה AI בנוסף לו, וגם העיבוד תמונה של גוגל.

    • Nadav

      הציונים שלהם זה סתם שטויות, אבל הפיקסל 2 באמת עם המצלמה הטובה ביותר היום, רק בגלל עיבוד התמונה המדהים של גוגל.

  • eli

    למה גלקסי 6 אדג’ ברשימה ? הוא מלפני שנתיים

    • Android Developer

      גם אייפון 6 (שהוא מ 2014) וגם Nokia 808 PureView ( שהוא מ 2012) ברשימה :
      https://www.dxomark.com/category/mobile-reviews/
      מציגים את מה שבטופ מאלו שבדקו. לא מעשי לבדוק את כולם, אז בדקו לדעתי את מה שנראה מעניין או פופולרי, או ששלמו להם לבדוק.
      מצד שני, רשום באתר שהם בדקו עד עכשיו יותר מ 10K מכשירים:
      “results from over 10,000 tested devices”
      אולי הם כוללים כאן גם מצלמות רגילות.
      https://www.dxomark.com/about-us/

      • ‫אוריה גאון‬‎

        אז איפה הנוקיה לומיה 1020 ? לו באמת היתה אחלה מצלמה

        • Android Developer

          אני לא אחראי על סדר הבדיקות של האתר הזה. שאל אותם למה הם לא בודקים את המכשירים שאתה רוצה שיבדקו קודם.

          • ‫אוריה גאון‬‎

            לא מכשיר שאני רוצה פשוט יש לו מצלמה שאשכרה עוקפת את הגלקסי 8 וגם הוא ישן רצח ואם יש מכשיר מ2012 אין סיבה שלא יהיה מ2013

          • Android Developer

            טוב אין לי מושג. יש להם סדר משלהם. לא נראה לי גם הגיוני שיבדקו את כל המכשירים שבדקו לפני כן, מחדש.

          • Lior

            הסבר פשוט… לא הוסדר אמצעי תשלום :):):):)

          • ‫אוריה גאון‬‎

            חחחח תכלס

  • CatcHaPixel

    סתם מבחן מטופש – כולם משתמשים באותם חיישנים של סוני – ההבדלים הם בתוכנה – כלומר אם תצלמו ב RAW ותערכו לבד התוצאות כנראה יהיו SAME

    • Roy

      ההבדל שהתוכנה של גוגל היא פשוט לוקחת הרבה פריימים בצילום אחד וממנו בונה תמונה אחת איכותית.

      • anthrax

        ההבדלים זניחים – רוב הצופים לא מסוגלים בכלל לראות את ההבדל … במיוחד שהכל עולה לרשתות ושם עושים כיווץ של הפורמטים

    • ori avraham

      ועדיין, הדירוג הזה חשוב לרוב המשתמשים הרגילים, ואפילו למשתמשים מתקדמים כי בסופו של יום אין יותר מדי מה לערוך תמונות מפלאפון ולא כולם יודעים איך או יכולים לעשות זאת. הדירוג הזה מאוד חשוב, למרות שהמציאות מראה אחרת לפעמים. בעיקר בהשוואה של האייפון מול הנוט, שבמבחנים ראיתי תוצאות לכאן ולכאן, אבל רובן לטובת הנוט, ובעיקר אם אני נכנס לפרמטרים ומשווה ממש פרמטר מול פרמטר. נראה שזה תלוי בכל מיני גורמים.

      • anthrax

        זה לא מעניין , ההבדלים זניחים … וכל עדכון תוכנה ישנה אותם

        • יואב

          ואת התוכנה של הפיקסל הראשון פרצו וניתן להתקין על מכשירים אחרים, יקרה גם עם התוכנה של הפיקסל 2. זה היופי באנדרואיד.

          https://www.theverge.com/2017/8/12/16138640/google-camera-hdr-plus-ported-hexagon-680-processor-android

          • dave

            יואב ,עזרה מכשיר עד 2000 של, עם מסך גדול מה היית ממליץ?חשבתי על ה. Mate 9 תודה

          • יואב

            אני לא יודע מה הצרכים והדרישות שלך מהמכשיר….

            על עיוור ובלי לדעת אותם אני יכול להמליץ על אחד מה 3

            מייט 9 עם 64 ג’יגה אחסון מחיר זאפ 1999

            http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=937829

            שיאומי מי מיקס הראשון עם 128 ג’יגה מחיר זאפ 2249

            http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=934598

            שיאומי מי מקס 2 עם 64 ג’יגה וסוללה שתספיק לך למינימום יומיים מחיר זאפ 979

            http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=946041

            אם תזמין אחד מהם מאתרים סיניים תמצא במחירים זולים יותר את שני המכשירים הראשונים, אולי גם את המקס 2.

          • dave

            החלטתי ללכת על ה256gb mi mix שאלה היא האם עדיף לחכות שיצא ה mi mix2 או ללכת על ה mi mix הישן, כמה לדעתך יעלה ה חדש בארץ?
            אם אני זוכר נכון כש הmi mix יצא הוא עלה פה 4000שח, תודה מראש

            לא רוצה לקנות אותו עכשיו ב 2470 שח ועוד חודש ה mi mix 2 יעלה אותו דבר

          • Nadav

            אל תקנה את ה-Mi Mix המקורי. הוא מכשיר קונספט ברמה בינונית מאוד. ה-Mi Mix 2 הוא כבר סיפור אחר, מכשיר ראוי.

          • יואב

            שים לב למגבלת התקציבית שציין בעצמו – 2000 שקלים. המיקס 2 יעלה הרבה יותר שיגיע לישראל.

          • Nadav

            הוא כתב “לא רוצה לקנות אותו ב-2470 עכשיו ועוד חודש ה-Mi Mix 2 יעלה אותו דבר”, אז אין לו בעיה לחרוג קצת.

            להזמין את גרסת הבסיס של ה-Mi Mix 2 מחו”ל (אחרי מיסים) עולה 2276₪, אז אני לא רואה פה בעיה.

          • יואב

            למה אתה צריך 256 ג’יגה? 128 לא יספיקו לך?

            המיקס 2 כמובן שטוב יותר מהראשון, אבל שיגיע לארץ המחיר שלו יהיה גבוה בהרבה מהרף שציינת לי – 2000 שקלים.

            אני במקומך הייתי חושב גם על הגלקסי s8 או ה s8 פלוס. ביבוא מקביל אתה לא רחוק משם והם עם מסך בגודל 5.8 ו 6.2 בהתאמה, וטובים בהרבה מכל המכשירים האחרים שעלו כאן.

          • Nadav

            אין בכלל על מה לחשוב – רק OnePlus 5.

          • dave

            היי ה mi mix2 עדיין לא נמכר בארץ, אני מחפש מכשיר עם מסך גדול, השאלה אם עדיף לחכות ל mi mix2 או לקנות את ה mi mix הרגיל?

          • יואב

            הוא רוצה מכשיר עם מסך 6 אינץ’ וצפונה. ה OP5 לא עונה לדרישה שלו.

          • Nadav

            לא הייתה לי איתו שיחה לפני זה, לא יכלתי לנחש.

          • יואב

            אוקיי, לא טענתי אחרת. רק הבהרתי.

          • yarin david

            יואב תודה על הלינק אבל איך אפשר באמת להתקין את זה על ה s8 ? לא הצלחתי להבין הרבה מהקישור

          • יואב

            אפשר להתקין, וזה עובד יופי על הרבה מכשירים עם סנאפ 820/821/835. יש קובץ apk.

            בלינק שאני מצרף, מתחת לתמונות, יש לך לשונית בצבע כתום אדום שרשום download. זה קובץ apk. אתה מוריד ופשוט מתקין בסמארטפון. בכל מקרה אתה יכול אחר כך פשוט להסיר את ההתקנה, אבל אני מדגיש מלכתחילה – זה על אחריותך בלבד. שלא תבוא אלי בטענות אחר כך. אני רק השליח.

            https://www.xda-developers.com/google-camera-hdr-ported/

          • yarin david

            הכל בסדר יואב אני יוגע שאתה עושה את זה מתוך רצון שכל משתמשי האנדרואיד יהנו מהכל
            תודה על ההסבר

          • yarin david

            עדכון יואב
            כמו שכתבת זה מתאים למכשירים בעלי סנאפ וכנראה שעם אקסינוס הוא מסתבך
            בכל מקרה תובנות קצרות
            ההורדה וההתקנה עובדות מצוין
            אך לאחר הכניסה היא עובדת לשניה וזורקת אותי החוצה
            למזלי עליתי על עקיפה קטנה .אבל !
            היא עובדת עם טיפה פונקציות ובשאר היא עדיין זורקת החוצה

            בכל מקרה יש לי את הנובה לאנצר המצוין שהצעת פה ואחרי לחיצה ארוכה על האייקון עולה אפשרות של take a video וזה נכנס למצלמה
            לצלם וידיאו היא מצלמת מצוין!
            תמונות רגילות היא עדיין זורקת אבל אם מתחילים סרטון ועושים באמצע שוט של תמונה היא נשמרת וממשיכה לעבוד
            מצלמת סלפי עובדת מצוין בשני המצבים ! והיא מצלמת באיכות מעולה בסלפי!!
            אם כל ההרגל שאני רגיל לממשק של סמסונג אני לא אוהב את הסלפי שלהם הוא תמיד מוסיף סוג של איפור לתמונה וזה מציק לדעתי
            כאן פשוט אין את זה והיא מצלמת בצורה טבעית

            בכל מקרה נקווה שיצא איזשהו עדכון שמתאים גם לאקסינוס אבל לסלפי היא מצוינת לדעתי

            תודה יואב !

          • יואב

            בכיף.

          • yarin david

            כן ראיתי שהזכרת את זה ..
            מעניין אם יצליחו לאקסינוס להריץ אותה גם

    • נהוראי חן

      raw
      ולערוך נשמע רעיון מטופש

    • Nadav

      בדיוק. מה שכן, עיבוד התמונה האוטומטי של גוגל מדהים.

  • צחי

    חחח אנשים עדיין מאמינים לחרא הזה אני ימציא איזה טלפון סיני אם מצלמה טובה פלוס מינוס לא יותר מדי שיכלולים ישלם לאתר הזה סכום כסף טוב גם הטלפון הסיני יעקוף את כולם הניקוד של המצלמה

  • שמואל

    המוניטין של האתר הזה הוכיח את עצמו הרבה פעמים כעורבא פרח.
    אני מצפה מאתר מכובד כמו גאדג’טי לא להקדיש כתבה מיוחדת על זה.

    • Lior

      צודק כרגיל

  • אור

    אני מסכים איתך לגבי הבטרייה, אבל עדיין אוזניות אלחוטיות לא נהרסות כזה מהר. אם כבר, החוטים של האוזניות החוטיות נהרסות בקלות.
    והם לא סתם מדברים על הנוחות. היכולות להאזין למשהו ללא חוט כלשהו או סיבוכים כאלו ואחרים זה דבר מדהים, וזה עתיד כמו שאמרתי. נכון, אתה צודק, הסאונד הוא פחות טוב אבל עדיין הם יכולות לעשות את העבודה, והעבודה שלהם מצוינת, היא לא גרועה.
    לא הבנתי את הניסוי הזה שאמרת “האוזן האנושית מעדיפה אוזניות חוטיות”, נשמע כמו משפט דבילי, כפי שאמרת הסאונד פחות טוב אבל זה לא שהוא גרוע דרסטית וגם מפיק צליל גרוע.
    למשל גם ביסט עושים כבר הרבה שנים אוזניות אלחוטיות והם ממש טובות.
    זה לא קל פשוט להשים אוזניות באוזן במקום להסתבך עם הקשרים לחבר לשקע ורק אחרי זה להשים באוזניים? לא יודע.
    בכל מקרה, מה אתה חושב לגבי החברות שמוציאות את התקן הזה? למה אתה חושב שהם עושות את זה?

    • nirmitlamed

      אתה קצת עירבבת את התגובה שלי.
      ברגע שגוגל הסירה את שקע ה- 3.5 מ”מ הם הכריחו את הלקוחות לאופציה חלופית לחיבור אוזניות, אחד באמצעות חיבור קווי usb type c והשני באמצעות אוזניות אלחוטיות. 2 האופציות האלו יקרות יותר מהאוזניות שלרובנו כבר שוכבות בבית וכפי שאמרתי אתה לא ממש יכול לתקן בעצמך usb type c לעומת מחבר PL. ולגבי אוזניות אלחוטיות מדובר על קטגוריה אחרת לגמרי שכפי שציינתי היא תמיד הייתה אפשרית גם כאשר היה חיבור 3.5 מ”מ. האימוץ של האוזניות האלחוטיות כבר נמצא בשלבים המתקדמים מאוד בכל מקרה אבל יש להם יתרונות וחסרונות מול אוזניות חוטיות.

      לגבי האיכות של הסאונד אני לא רשמתי “האוזן האנושית מעדיפה אוזניות חוטיות” אני רשמתי שהאוזן האנושית מעדיפה חיבור אנלוגי, כלומר 3.5 מ”מ ולא חיבור באמצעות usb type c שהוא דיגיטלי ובאופן כללי גם אוזניות אלחוטיות משתמשות בשפה דיגטלית.

      הנוחות של אוזניות אלחוטיות מול אוזניות חוטיות זה ברור מאליו אבל כפי שאמרתי תמיד הייתה יכול להשתמש באוזניות אלחוטיות גם כשהחברה השאירה את החיבור 3.5 מ”מ. מה שהחברות עשו זה להכריח אותך להשתמש בשפה דיגיטלית בלבד כדי להעביר סאונד מה שכפי שציינתי כבר האוזן האנושית פחות מעדיפה.

      למה החברות עשו את המעבר הזה? בעיקר אינטרס כלכלי. אני מבטיח לך שאת האוזניות האלחוטיות שלך אתה תחליף הרבה יותר מהר מהאוזניות החוטיות הפשוטות, גם אם הם לא יתקלקלו, החברות יוציאו טכנולוגיות מתקדמות או תמיכה בפיצ’רים חדשים שתאלץ אותך לרכוש אוזניות חדשות יותר. בנוסף בתור חברות טכנולוגיות הרבה יותר קל להם להתחרות בשוק האוזניות כאשר מדובר על שיפור טכנולוגי. אם בעבר הייתה מקבל בחלק מהחברות אוזניות חוטיות יחד עם הטלפון שרכשתה, היום אין מצב שתקבל בקופסא ותצטרך להיפרד מעוד 150 דולר אם אתה רוצה להיות בחזית הטכנולוגית כמו הטלפון החדש שרכשתה.

      • אור

        אבל למה שלחברות יהיה אינטרסט כלכלי? הרי לצרכן יש את האפשרות לבחור את האוזניות האלחוטיות שהוא ירצה, ככה שאיפה החברה מרוויחה פה. אולי חברות אחרות.

        • nirmitlamed

          כי תחום הטכנולוגיה זה התחום החזק של החברות האלו או אפשר להגיד המגרש הביתי שלהם ולא איכות הסאונד. יותר מזה, הרבה יותר קל לייצר חידושים בכל שנה לאוזניות עמוסות בטכנולוגיה מאשר בכזה שאין לו כלום כי אי אפשר. וזה כל הסיפור. אחרי שנתיים שלוש אתה תרגיש שהאוזניות שיש לך כבר לא נראות ישנות מבחינה טכנולוגית והחברות ידאגו לגרום לך לרצות להחליף אותם, והנה האינטרס הכלכלי שלהם.

          כמה חברות אתה חושב יהיו מסוגלות להתחרות מול המעצמות הגדולות שנקראות גוגל אפל וסמסונג במגרש הטכנולוגי?

          • אור

            אז כנראה בגלל זה אפל כינתה ב airpods שבב w1 בשביל שתהיה לו התקדמות טכנולוגית. אבל האמת זה נחמד שיש אוזניות שעושות דברים שונים עם תמיכה בכל מיני טכנולוגיות משונות. בכל מקרה אתה צודק, איכות הסאונד זה מה שמגדיר את האוזניות.
            ולא הבנתי את השאלה, אבל אם אתה מדבר בכלליות אז המון חברות.
            אם לא, אז סמסונג עדיין לא הורידה את ה 3.5 … אבל היא בטוח תוריד מתישהו.
            וגוגל לא ממש שולטת בשוק.
            אבל אפל כן 🙂

          • nirmitlamed

            מה שאני אומר זה שמבחינת איכות סאונד יש הרבה חברות שמתחרות על איכות הסאונד. אבל מבחינה טכנולוגית אין הרבה חברות שמסוגלות להתחרות מול חברות כמו גוגל אפל וסמסונג ולכן יש להם יתרון על חברות אחרות.

          • אור

            אכן יש להם היתרון, אבל אני לא חושב שזה משהו שימנע משתמשים להעדיף את המוצרים שלהם מפני חברות אחרות.

  • מרדכי משיטה

    כולם מדברים פה על מצלמות עם שני עדשות וכל המסביב תיראו את זה מה אתם אומרים
    https://www.geektime.co.il/light-81-mp-camera/

גאדג'טי | Gadgety
ניווט באתר
קטגוריות
גאדג'טי
חיפוש כתבות