קונסולת ה-Xbox One X תגיע לישראל ב-7 בנובמבר

קונסולת Xbox One X (תמונה: מיקרוסופט) קונסולת Xbox One X (תמונה: מיקרוסופט)

במסגרת פסטיבל הגיימינג השנתי Game in 2017 שמתקיים בימים אלו בתל-אביב, הודיעה מיקרוסופט באופן רשמי כי תשיק בישראל את קונסולת המשחקים החדשה והעוצמתית ביותר שלה, Xbox One X, ביום שלישי, ה-7 בנובמבר, במקביל להשקה הגלובלית של הקונסולה. בשלב זה לא מסרה החברה פרטים אודות מחירה של ה-Xbox One X בארץ, אך ידוע כי זו מתומחרת ב-499 דולר בארה”ב וב-499 אירו (כ-2,060 שקלים) באירופה.

את ה-Xbox One X חשפה מיקרוסופט במלואה במסגרת כנס הגיימינג E3 2017. הקונסולה מגיעה מצוידת במעבד חדש בעל 8 ליבות עיבוד, כל אחת מהן בתדר של 2.35GHz, כרטיס מסך עם זיכרון GDDR5 של 12 גיגה-בייט, כונן קשיח בנפח 1 טרה-בייט, נגן Blu-Ray התומך בניגון קבצי וידאו באיכות UHD 4K ותמיכה ב-HDR10.

כמו כן, תומכת הקונסולה בקישוריות WiFi, בלוטות’, DTS 5.1, Dolby Digital 5.1 ו-Dolby Atmos. בצד המחברים מציעה מיקרוסופט יציאת HDMI 2.0 וכניסת HDMI 1.4, שלושה מחברי USB 3.0, חיישן אינפרה אדום, מחבר S/PDIF וחיבור רשת קווי (Ethernet).

לא מעט משחקים כבר הוכרזו כתומכים ביכולות העבודה ב-4K בקונסולת ה-One X, ביניהם משחקים ותיקים יותר כמו Halo 5 ו-The Witcher 3 לצד משחקים חדשים כמו Forza 7 ו-Assassin’s Creed Origins. רשימה מלאה של משחקים שהותאמו לעבודה עם Xbox One X מתוחזקת על ידי מיקרוסופט בעמוד ייעודי באתר Xbox.

לצד ההכרזה על הגעתה של הקונסולה החדשה לישראל, ציינו במיקרוסופט כי התאמת הממשק לשפה העברית תגיע לקונסולות החברה בישראל כבר בשבוע הקרוב, כאשר זו תהיה זמינה גם בקונסולת ה-Xbox One X במועד השקתה בארץ בנובמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים