אנדרואיד 8.0 תגיע בקרוב למשתמשי Huawei P10 ו-Mate 9

Huawei P10 ואנדרואיד אוראו (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Huawei P10 ואנדרואיד אוראו (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

אתמול (ב’, 16.10) ערכה חברת וואווי מסיבת עיתונאים בגרמניה בה הכריזה על סדרת ה-Huawei Mate 10, ובפעם הראשונה הציגה מכשירים שיגיעו באופן מובנה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.0 אוראו לצד ממשק המשתמש המעודכן EMUI 8. מלבד המכשירים בסדרה החדשה, עידכנה וואווי כי תציע את העדכון לגרסה האחרונה של אנדרואיד עבור מספר דגמים נוספים אותם היא משווקת בשנה האחרונה.

על פי דברי החברה, יזכו משתמשי המכשירים המצויינים מטה לעדכון החל מעוד כחודש, אם כי יש להניח שהעדכון יגיע בהדרגה לשווקים השונים. אלו הם ארבעת המכשירים לגביהם ציינה וואווי כי תשלח את העדכון:

דגמי ה-Mate 9 צפויים לקבל את עדכון הגרסה כבר לאחר השקתו הראשונית של ה-Huawei Mate 10 בעולם בעוד מספר שבועות, כאשר לגבי דגמי ה-P10 לא מציינת וואווי מועד מדוייק, אלא רק כי יקבלו את העדכון בעתיד הקרוב.

עדכון מערכת ההפעלה צפוי להביא עימו שיפור ניכר בביצועים על פני הדור הקודם, כאשר בוואווי מציינים שיפורי ביצועים שנעים בין 8% עבור דגמי ה-P10 ועד 12% לדגמי ה-Mate 9. בנוסף, מציינת החברה כי עדכון בחווית המשתמש יספק המלצות נוספות לשם התאמה אישית יותר של המכשיר לכל משתמש. כך למשל, תמליץ החברה על שינויים בהגדרות המכשיר על פי דגימת הסביבה של המשתמש, כך שיוכל להפעיל מצב נוחות לעיניים באופן אוטומטי.

לצד עדכוני הגרסה למערכת ההפעלה מציינים בוואווי כי יחלו לשלוח עדכוני אבטחה שוטפים למכשירים על בסיס חודשי, זאת תוך ניצול תכנית העדכונים החדשה שהציגה גוגל מוקדם יותר השנה ועונה לשם Project Treble. דרך תכנית זו מאפשרת גוגל ליצרניות רכיבי החומרה לבקש עדכונים שוטפים במערכת ההפעלה על מנת להתאים את זו למוצרים חדשים או עדכון של מוצרים קיימים. שיטה זו חוסכות ליצרניות הטלפונים שלבים שעיכבו בעבר את ההתאמות הדרושות לממשקי המשתמש השונים, כך שהעדכונים יכולים להגיע מהר יותר למשתמשי הקצה.

בוואווי אף מציינים כי כבר החלו לעבוד מול גוגל לשם התאמות מכשיריה לגרסה הבאה של מערכת ההפעלה, Android P, זאת מתוך מטרה לבצע התאמות טובות יותר בין יכולות הבינה המלאכותית (AI) בשבבי ה-Kirin שלה ובין מערכת ההפעלה של גוגל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים