מכשיר אנונימי מבית HTC דולף לרשת עם אנדרואיד 8.0 אוראו ומסך בגודל 5.5 אינץ’

HTC 2Q4D200 כפי שדלף לרשת דרך TENAA HTC 2Q4D200 כפי שדלף לרשת דרך TENAA

במהלך הימים האחרונים מציפים את הרשת מגוון נרחב למדי של שמועות, דיווחים והדלפות הנוגעים כולם לשני סמארטפונים חדשים אותם מתכננת יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית, HTC, לחשוף בקרוב. סמארטפונים אלו הם ה-HTC U11 Life שהכרזתו תתרחש ב-2 בנובמבר, והנותר הוא HTC U11 Plus אשר עשוי להיחשף גם כן באירוע זה. כעת, מצטרף אל השניים דגם נוסף ואנונימי, שדולף לרשת כעת בפעם הראשונה דרך אתר משרד התקשורת הסיני TENAA.

הסמארטפון האנונימי מבית החברה מטיוואן זוכה לקבל את שם הדגם HTC 2Q4D200, כאשר לא ברור כיצד יקרא אם וכאשר יהפוך לרשמי. על פי הרישומים ב-TENAA, המביאים עימם גם את תמונות המכשיר (מוצגות בראש הכתבה), נראה כי זה יציע קווי עיצוב דומים לאלו של דגם ה-U11 Plus שנחשף גם הוא לאחרונה. למעשה, המכשירים נראים כה זהים עד כי היינו מהמרים על כך שהמכשיר המוצג בתמונה הוא דגם ה-U11 Plus.

הצצה לאחור

מלבד תמונותיו, מציגים רישומי TENAA את מפרטו הטכני המלא של המכשיר האנונימי. לפי אלו, יגיע ה-HTC 2Q4D200 עם מסך בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Quad HD, כך שיחס הצפייה שלו יהיה סטנדרטי – 16:9. מתחת למכסה המנוע שלו, יכיל המכשיר מעבד מתומן ליבות (ייתכן כי מדובר ב-Snapdragon 835), כשזה יגיע בתדר ליבה מירבי בסך 1.9GHz עבור דגם המכשיר המציע 4GB RAM ו-2.36GHz עבור דגם הכולל 6GB RAM.

נוסף על כך, המכשיר האנונימי ישלב רכיב אחסון פנימי בסך 64 או 128 גיגה-בייט עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס MicroSD, כמו גם סוללה בקיבולת 3,830mAh. מימדי המכשיר יעמדו על 153.99 מ”מ אורך, 75.99 מ”מ רוחב ועובי של 9.2 מ”מ. מערכת ההפעלה שתרוץ על ה-HTC 2Q4D200, הכולל מצלמה קדמית ואחורית ברזולוציית 8 ו-12 מגה פיקסל, תהא אנדרואיד 8.0 אוראו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים