שבוע המשחקים בפריז: סוני מרעידה את הבמה עם ליינאפ של משחקים חדשים וטריילרים

לכבוד פתיחת שבוע המשחקים בפריז (Paris Gaming Week) ערכה סוני אירוע בו חשפה טריילרים רבים, חדשות והכרזות על משחקים חדשים. בין טריילרים למשחקים מצופים שכבר שמענו על הגעתם, סוני ניצלה את ההזדמנות להכריז על מגוון רחב של משחקים חדשים, פרוייקטים מעניינים למציאות מדומה, ואחרים. אספנו עבורכם את מיטב החשיפות מהאירוע.

חשיפות והכרזות מרכזיות

הוכרז: Spelunky 2, משחק המשך ללהיט האינדי האהוב. ההכרזה לוותה בטריילר חשיפה שלא הציג משחקיות, אך גילה לנו שהגיבור במשחק הבא יהיה בנו של הגיבור מהמשחק הקודם. המשחק יגיע למחשב האישי ולפלייסטיישן 4, אולם לא נמסר תאריך שחרור מדויק.

הוכרז: Ghost of Tsushima, הרפתקה בעולם פתוח המתרחשת ביפן הפאודלית. הטריילר מציג סביבות מגוונות ויפיפיות. המשחק מפותח על ידי Sucker Punch, החברה שמאחורי סדרת המשחקים Infamous. לא הוזכר תאריך שחרור.

הוכרז: Guacamelee 2, משחק המשך למשחק הפלטפורמה הדו-מימדי מ-2013. נראה כי Guacamelee 2 ימשיך בקו ה-Metroidvania שהנחה גם את המשחק הראשון, ויציג לשחקנים אויב חדש המאיים להשפיע על מרקם הזמן והחלל עצמו. המשחק יגיע “די בקרוב”, כך נמסר.

הוכרז: The Gardens Between, הרפתקה מקסימה בעולמות מלאי דמיון, וחפצים גדולים באופן משונה. נראה כי השחקנים יוכלו לשלוט בהתקדמות הזמן עצמו במשחק כדי לפתור חידות. המפתחים מגדירים את המשחק כ”סיפור סוריאליסטי על חברות” – ולפי הטריילר שצורף להכרזה, יש למה לצפות. המשחק צפוי להגיע בשנה הבאה.

נחשף: Episode Ignis יגיע ב-13 לדצמבר. מדובר בהרחבה לשחקן יחיד עבור המשחק Final Fantasy XV. המשחק יגיע ב-13 לדצמבר. טריילר החשיפה המרשים מלא בקטעי אקשן, רמזים לעלילה, ורובוטים ענקיים.

הוכרז: The Hong Kong Massacre, משחק שנראה כמו משלב בין המשחקיות של Hotline Miami לאסתטיקה בנוסח סייבר-פאנק, עם גרפיקה מרהיבה. לפי הדיווח, המשחק יגיע בשנה הבאה.

הוכרז: Concrete Genie, משחק הרפתקאות על ילד מוכשר שהופך ציורים למציאות. ציוריו של הילד הופכים ליצורים קסומים, המקבלים חיים משל עצמם. המשחק צפוי לצאת בשנה הבאה.

מציאות מדומה ופרויקטים מיוחדים

הוכרז: Megalith, משחק מציאות מדומה (VR) בסגנון Overwatch – כלומר, אקשן מגוף ראשון המתבסס על מבחר דמויות וגיבורים. המשחק מגיע ל-PSVR ב-2018.

הוכרז: Erica, דרמה מצולמת, אשר ניתן להשפיע עליה באמצעות הסמארטפון שלנו. המשחק יתנגן על גבי ה-PlayStation 4 וייאפשר לשחקנים לבצע בחירות ולהשפיע על העלילה באמצעות טכנולוגיית PlayLink של סוני, המאפשרת לשלוט במכשירכם עם הסמארטפון. אין תאריך יציאה כרגע.

הוכרז: Blood & Truth, משחק מציאות מדומה אשר לוקח את הרעיונות שהוצגו ב-The Heist (משחקון מציאות מדומה ל-PSVR), ומפתח אותם הלאה לחוויה עשירה עם סיפור משמעותי יותר. לא נמסר תאריך יציאה.

הוכרז: LocoRoco 2 Remastered, מתיחת פנים לאחד המשחקים החמודים ביותר בקטלוג של סוני. לוקו-רוקו לוקח אותנו למסע בעולם משונה, בו חיים מעין יצורים דמויי-בלון, המסוגלים לסובב את השלבים ולהשפיע באופן זה על כוח המשיכה ועל תנועתם. וכמובן, לשיר. המשחק נועד לצאת ב-9 לדצמבר.

הטריילרים שחיכינו להם

למעט משחקים חדשים והכרזות, סוני גם הכינה כמה טריילרים למשחקים הגדולים ביותר שלה, שכבר ידענו על הגעתם. בין הכותרים השונים סוני חשפה טריילרים חדשים למשחקים כמו Last of Us Part 2, ספיידרמן, God of War ומשחקים נוספים.  אספנו עבורכם את מיטב הטריילרים שהציגה סוני לצפיה נוחה:

THE LAST OF US PART 2

FAR CRY 5

MARVEL’S SPIDER-MAN

DETROIT: BECOME HUMAN

GOD OF WAR

SHADOW OF THE COLOSSUS

MONSTER HUNTER WORLD

CALL OF DUTY: WWII

STAR WARS BATTLEFRONT 2

ON RUSH

DESTINY 2: CURSE OF OSIRIS


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים