סמסונג משיקה השעון החכם Samsung Gear Sport בישראל במחיר 1,399 שקלים

שעון חכם Samsung Gear Sport (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) שעון חכם Samsung Gear Sport (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

בסוף חודש אוגוסט האחרון הכריזה יצרנית הסמארטפונים והמובייל סמסונג על דור השעונים החכמים החדש בייצורה, שכלל דגם יחיד שעונה לשם Gear Sport ומהווה לשעון חכם ממוקד-ספורט הראשון בפיתוחה. כעת, כשלושה חודשים לאחר מכן, משיקה יבואנית מוצרי החברה בישראל, חברת סאני מובייל בע”מ, את השעון החדש במחיר של 1,399 שקלים. מחירו בארה”ב, לשם השוואה, עומד על 269.99 דולר, הם מקבילים לכ-965 שקלים לפי שער ההמרה הנוכחי או כ-1,150 שקלים לאחר מסים (מע”מ).

את השעון סאני טרם הציגה באופן רשמי בישראל, אך זה עלה לחנות האינטרנטית אותה מתחזקת החברה. שם, מוצג ה-Gear Sport בצבעים שחור וכחול, כאשר אליו מוצמד תג מחיר של 1,399 שקלים. בשלב זה לא ברור האם לחברה קיים מלאי כבר ברגעים אלו, אך על פי אתר האינטרנט שלה מזמיני השעון יזכו לקבלו תוך 5 ימי עסקים, כך שניתן להניח כי זה יהיה זמין בחנויות עד לשבוע הבא.

ה-Gear Sport מגיע בעיצוב ספורטיבי ומשלב מבנה מתכת ורצועה עשויה סיליקון. השעון פונה גם אל קהל הספורטאים, שכן הוא מציע עמידות בפני מים עד לעומק של 51 מטרים כמו גם תמיכה בתקן הצבא האמריקאי לעמידות MIL-STD-810G. השעון יגיע עם אפליקציות Speed On לניטור שחייה וכן ישלב גישת פרימיום לאפליקציות הספורט של Under Armour.

מתחת למכסה המנוע שלו מציע השעון מפרט מוכר שעבר מקצה שיפורים צנוע ומשלב: מסך Super AMOLED עגול בגודל 1.2 אינץ’ וברזולוציית 360X360 פיקסלים, זיכרון אחסון בסך 4 גיגה-בייט, 768MB RAM וסוללה בקיבולת 300mAh שתספיק, לטענת היצרנית, עד לשני ימי עבודה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים