רגע לפני ההכרזה: OnePlus 5T נחשף בתמונות חיות, יגיע עם סוללת 3,300mAh

OnePlus 5T (הדלפה) OnePlus 5T (הדלפה)

פחות מארבעה ימים מפרידים בינינו לבין הכרזתו הרשמית של מכשיר הדגל הבא מבית ייצורה של חברת וואן פלוס הצעירה, הוא כמובן ה-OnePlus 5T, שתתרחש ביום חמישי, ה-16 בנובמבר. בנקודת זמן קריטית זו, ולאחר שמידע נרחב אודות הסמארטפון החדש כבר מצא דרכו אל הרשת בדרכים כאלו או אחרות, דולפות לרשת תמונות חיות ראשונות באיכות גבוהה המציגות את OnePlus 5T במלוא הדרו.

התמונות החיות של הוואן פלוס 5T מציגות את המכשיר כשהוא עובד במלואו, ומאשרות כי זה יציע למשתמשיו פאנל תצוגה בעל שוליים דקיקים למדי וללא כפתור בית פיזי. מסך זה יגיע ביחס צפייה של 18:9, זאת כחלק מיישור קו עם הטרנד החדש בשוק המובייל העולמי. עוד ניתן לראות בתמונות את אריזת המכשיר, שם משולב מטען התומך בטכנולוגיית הטעינה המהירה Dash Charge כמו גם כבל USB Type-C עבור טעינה והעברת נתונים.

משמאל לימין: Samsung Galaxy S8, Xiaomi Mi Mix 2 ו-OnePlus 5T (הדלפה)
משמאל לימין: גלקסי S8 , שיאומי Mi Mix 2 ו-OnePlus 5T (הדלפה)

יחד עם תמונות המכשיר, דולפות לרשת תמונות המציגות, לכאורה, את מפרטו הטכני המלא. על פי אלו, יגיע ה-OnePlus 5T עם מערכת השבבים Snapdragon 835 בשילוב 6 או 8 גיגה-בייט RAM מסוג LPDDR4X כמו גם 64 או 128 גיגה-בייט של זיכרון אחסון פנימי מסוג UFS 2.1. עוד יציע המכשיר קורא טביעות אצבע שימוקם בגבו וסוללה בקיבולת 3,300mAh התומכת בטכנולוגיית הטעינה המהירה Dash Charge. המכשיר ירוץ על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1.1 נוגט.

מימדי ה-OnePlus 5T, על פי ההדלפה החדשה, יעמדו על 156.1 מ”מ אורך, 75 מ”מ רוחב, 7.3 מ”מ עובי ומשקל של 162 גרם. ראוי לציין כי אלו אף גבוהים יותר משל קודמו, הוואן פלוס 5, שמימדיו עמדו על 154.2 מ”מ אורך ו-74.1 מ”מ רוחב – זאת נוכח שילובו של צג Optic AMOLED בגודל 6.01 אינץ’ וחרף צמצום השוליים של המכשיר החדש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים